Gå til innhold

Prosjekt Snekkerboden. Sammendrag s 80


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner jo at en ikke kan selge et så perfekt smykke, Snekker'n..Blir jo rene familiemedlemmet med alt det arbeidet og kreativiteten som du har lagt ned...

men seriøst: hvor mye skulle du hatt for å skape/lage en slik maskin eller eventuelt "bare" et ferdig kabinett ? .....Det finnes folk med mer penger enn vett vet du, som er villige til å betale (nesten) hva som helst for noe de virkelig vil ha!

 

Har man et Steinway klaver med perfekt finish i musikkstuen, kan man vel ha et orginalt Snekker'n kabinett eller maskin på multimedia delen av biblioteket?

 

joTAN

 

 

edit: en Ailienware PC koster vel fort 35-45 000 ...men da er det jo forsåvidt gjerne noe ganske spesiellt inni kabinettet også da... Har ikke sett noen oversikt over maskinvaren din, men så har det vært en del innlegg å gå igjennom osså da!

Ev. link?

Endret av joTAN
Lenke til kommentar
Skjønner jo at en ikke kan selge et så perfekt smykke, Snekker'n..Blir jo rene familiemedlemmet med alt det arbeidet og kreativiteten som du har lagt ned...

men seriøst: hvor mye skulle du hatt for å skape/lage en slik maskin eller eventuelt "bare" et ferdig kabinett ? .....Det finnes folk med mer penger enn vett vet du, som er villige til å betale (nesten) hva som helst for noe de virkelig vil ha!

 

Har man et Steinway klaver med perfekt finish i musikkstuen, kan man vel ha et orginalt Snekker'n kabinett eller maskin på multimedia delen av biblioteket?

 

joTAN

 

 

edit: en Ailienware PC koster vel fort 35-45 000 ...men da er det jo forsåvidt gjerne noe ganske spesiellt inni kabinettet også da... Har ikke sett noen oversikt over maskinvaren din, men så har det vært en del innlegg å gå igjennom osså da!

Ev. link?

Vel for å bygge et slik kabinett uten innmat hadde jeg ikke giddet for under 3000.- , det er tross alt ca 15 - 1600 kr i materialer og lakk + uhorvelig mange timers arbeid .

 

Maskinvaren finner du i profilen min :cool:

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Skjønner jo at en ikke kan selge et så perfekt smykke, Snekker'n..Blir jo rene familiemedlemmet med alt det arbeidet og kreativiteten som du har lagt ned...

men seriøst: hvor mye skulle du hatt for å skape/lage en slik maskin eller eventuelt "bare" et ferdig kabinett ? .....Det finnes folk med mer penger enn vett vet du, som er villige til å betale (nesten) hva som helst for noe de virkelig vil ha!

 

Har man et Steinway klaver med perfekt finish i musikkstuen, kan man vel ha et orginalt Snekker'n kabinett eller maskin på multimedia delen av biblioteket?

 

joTAN

 

 

edit: en Ailienware PC koster vel fort 35-45 000 ...men da er det jo forsåvidt gjerne noe ganske spesiellt inni kabinettet også da... Har ikke sett noen oversikt over maskinvaren din, men så har det vært en del innlegg å gå igjennom osså da!

Ev. link?

Vel for å bygge et slik kabinett uten innmat hadde jeg ikke giddet for under 3000.- , det er tross alt ca 15 - 1600 kr i materialer og lakk + uhorvelig mange timers arbeid .

 

Maskinvaren finner du i profilen min :cool:

Til jotan: Det er jo lov og prøve selv, tar du deg tid + pengene noe du tydligvis hadde :yes: så ordner du dette selv, kanskje ikke så fint, men alle kan vist de bare vil!

 

snekker'n håper du ønsker meg lykke til når jeg skal prøve meg nåda, har faktisk kontaktet microplex.no ang. tilbud, jeg skal ha tilgang på det meste av verktøy\webmaster så eg håper jeg stiller godt. :w00t:

Lenke til kommentar
[
Vel for å bygge et slik kabinett uten innmat hadde jeg ikke giddet for under 3000.- , det er tross alt ca 15 - 1600 kr i materialer og lakk + uhorvelig mange timers arbeid

 

 

 

Ikke verre for et så flott håndarbeid med den kvaliteten! Hmm... har begynt å tenke på oppgradering i løpet av vinteren/våren...kanskje en skulle forandre litt

på innkjøpsrekkefølgen av komponentene...Dream on..kanskje.

 

 

 

Til jotan: Det er jo lov og prøve selv, tar du deg tid + pengene noe du tydligvis hadde  så ordner du dette selv, kanskje ikke så fint, men alle kan vist de bare vil!

 

 

Vel..alvorlig talt og seriøst sagt har jeg faktisk ikke helse til et slikt prosjekt.

Har noen kroniske sykommer som gjør at jeg passer best foran maskina, ikke

inni og rundt kabinettet, dessverre, for hvem får vel ikke skikkelig byggesyke

når en ser et sånt resultat?

 

Så.. jeg tror jeg holder meg til de våte kab. drømmene foreløpig og skraper bukselommer her og der for vekslepenger enn så lenge! Å ele er jo ikke det samme som å skape, men utseendet kan en jo nyte uansett!

 

joTAN

 

edit: er ny på dette som dere skjønner (og litt treg for tida..), men hvordan får jeg lagt inn navn/tidspunkt i "quoten" samt rammene inni hverandre? Merkelig..

Endret av joTAN
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...