SmoPe Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har fulgt med på denne loggen og jeg må si at dette står det respekt av. Jeg vet ikke om du har funnet bein til kabinettet enda, men jeg var innom Obs her en dag og så at de hadde endel dusjhåndtak i krom, hvis man skrur av den ytterste delen (der hvor vannet kommer ut) har man en fin ring i krom på ca 6cm diameter. Bare en ide. men det blir muligens litt dyrt å kjøpe 4 dusjhåndtak kunn for den ene delen. Keep up the good work Smope Lenke til kommentar
KognitivKonstruktivisme Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Dette er noe av det råeste jeg har sett Kunne ønske jeg hadde tid og ferdigheter til å gjøre noe lignende. Hoohooo! først innlegg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Dette er noe av det råeste jeg har sett Kunne ønske jeg hadde tid og ferdigheter til å gjøre noe lignende. Hoohooo! først innlegg Velkommen til forumet , håper du vil trives her Når det gjelder bena til dette kabinettet har jeg ikke ordnet det enda ,men det skyldes at jeg har vært syk . Holder også på og "rote" med planer om et nytt prosjekt , så det er muligheter for en ny worklogg i løpet av høsten . Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Holder også på og "rote" med planer om et nytt prosjekt , så det er muligheter for en ny worklogg i løpet av høsten . Jaaa.. [teletubbimodus] omigjen, omigjen [/teletubbimodus] Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Holder også på og "rote" med planer om et nytt prosjekt , så det er muligheter for en ny worklogg i løpet av høsten . Jaaa.. [teletubbimodus] omigjen, omigjen [/teletubbimodus] ?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Det jeg mente var at jeg hadde sykt lyst til å se flere slike kvalitets prosjekt.. Hveit du hva teletubbies er? Edit: Det glemte jeg jo. Gad bedring Endret 23. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Natrium... hvem har ikke det kommer det no bilder av beina på kabbiset snart eller... lurer på hvordan resultatet ble... god bedring med sykdommen... og var det ikke armen eller noe sånt som du oppererte?.... Lenke til kommentar
zebe Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Meget pent kabinett må jeg si. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Når kommer det nor fremgang på snekkerboden.com da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 Joda det kommer , men som sagt pga sykdom er det mangt som er blitt hengende etter i det siste . Hmm post nr 10000 . Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Grats med 10000!! Ligger ... litt forran de fleste av oss. Endret 27. september 2004 av zappy Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Bare kjetil lura og b|real igjen nå Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Helt vanvittig! Eneste jeg sier! Vanvittig! Ett av de kuleeste jeg har sett Go Snekker`n!! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 jeg vil ha en update :!: Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 jeg vil ha en update :!: Og nytt prosjekt! Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Vis du skal ha nytt prosjekt så kan du lage et kabinett til meg :dream: Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ja takk begge deler Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. september 2004 Forfatter Del Skrevet 29. september 2004 Det kommer ,men som sagt må få "fingrene" til å fungere . Ja skal til med et nytt prosjekt og ja det kan hende jeg gir det bort etterpå ,hvem vet . Lenke til kommentar
el_salvad Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Gi det bort?? Jeg hadde kjøpt det på sekundet uten blunke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå