Nilsen Skrevet 16. august 2004 Del Skrevet 16. august 2004 ser ikke no føtter.. har de ikke kommet på plass enda? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. august 2004 Forfatter Del Skrevet 21. august 2004 ser ikke no føtter.. har de ikke kommet på plass enda? Stemmer nok det ja , siden jeg er på sykehus/opptrening blir det lite jeg får utført nå for tiden . Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ser ikke no føtter.. har de ikke kommet på plass enda? Stemmer nok det ja , siden jeg er på sykehus/opptrening blir det lite jeg får utført nå for tiden . oki.. trudde du hadde kommet hjem jeg.. god bedring. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ser ikke no føtter.. har de ikke kommet på plass enda? Stemmer nok det ja , siden jeg er på sykehus/opptrening blir det lite jeg får utført nå for tiden . HUH?? hva gjør du på sykehuset a? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Lenge siden jeg har lest i denne posten, har jo kommet en hel haug med lekre bilder jo Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 ser ikke no føtter.. har de ikke kommet på plass enda? Stemmer nok det ja , siden jeg er på sykehus/opptrening blir det lite jeg får utført nå for tiden . HUH?? hva gjør du på sykehuset a? han skulle operere no. Lenke til kommentar
Haukeboe Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 er det lov å spørre hva og ønske god bedring? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Får tro det , leker nemmelig med tanken på et nytt prosjekt i løpet av høsten /vintern , hadde tenkt å lage noe "lite" :-) SFF-PC lagd av tre? Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 SINNSJUKT BRA!! Det beste kabbiset i tre jeg noen gang har sett/kommer til å se!!! All ære til deg! Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 kommer det flere updates ?? eller er du ferdig ? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 1) Han er på sykehus 2) En mod blir aldri ferdig 3) Han har ikke montert føtter enda, så det kommer vel når den godeste Snekker kommer seg på bena igjen Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) 1) Han er på sykehus2) En mod blir aldri ferdig 3) Han har ikke montert føtter enda, så det kommer vel når den godeste Snekker kommer seg på bena igjen Nvm. sto i en post over Endret 21. august 2004 av *Magnus* Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 28. august 2004 Forfatter Del Skrevet 28. august 2004 kommer det flere updates ?? eller er du ferdig ? Kommer hjem i løpet av kommende uke , da får vi se hva jeg får til Lenke til kommentar
Blax Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 nå har jeg nesten lest alt..(hoppa over litt) men Snekker`n DAMN nice work! Lenke til kommentar
above Skrevet 29. august 2004 Del Skrevet 29. august 2004 nå har jeg nesten lest alt..(hoppa over litt) men Snekker`n DAMN nice work! Helt enig.. Helt sykt prosjekt!!! Helt, helt, helt nydelig arbeid.. Skjønenr ikke at man kan klare noe slik som det der jeg Lenke til kommentar
pertm Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 WOW dette er en rå PC Skulle bare hatt noe slikt selv Gleder meg til å se bilder når den engang blir ferdig (Håper den blir helt ferdig da) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 6. september 2004 Forfatter Del Skrevet 6. september 2004 (endret) Hei,joda den skal bli ferdig ja , men er nettop kommet hjem og må få "småfingrene" til å fungere sikkelig først , men det kommer :-) PS: Er nå igang med planlegging av et nytt prosjekt som forhåpentligvis vil starte opp snart , får håpe noen gidder følge med da og Endret 11. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 Som du sier Snekker'n Riktig verktøy gjør halve jobben. Er meget imponert av lakkeringen din. Kabinettet er selfølgelig også meget imponerende. Det var på grunn av deg og Karamba at jeg bestemte meg for å lage meg en kasse selv. Nytt prosjekt ja.... Hva går det ut på? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 13. september 2004 Forfatter Del Skrevet 13. september 2004 (endret) Er ikke helt avgjordt enda hva det blir , har flere planer. Men hva jeg faller ned på er ikke bestemt enda , driver med sponsorforhandlinger nå Skulle hatt tilgang til det utstyret du har der , er jo utdannet mekaniker men har ikke praktisert dette på en stund Endret 13. september 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 (endret) jeg må si...holy shit! likte spes godt viftegrillene og bortryddinga av kablene *bøye seg i støvet* du og DrSpawn sammen på et prosjekt kunne blitt interessant tror jeg Endret 15. september 2004 av Spirre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå