JassFatt-aka-Andre Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 snekker n hvor laster du opp alle bildene dine ?? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 (endret) www.snekkerboden.com Edit: ikke .no men .com Endret 7. august 2004 av Pritorian Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 den må jo være ganske kraftig siden den klarer å flytte vannet så langt/høyt.. Som Snekker´n allerede har sagt: I et lukket (og utluftet) system, behøves ikke en "kanonpumpe". I det øyeblikk statisk likevekt er oppnådd i systemet, dvs væskesøylene er identiske i tur- / returslanger, skal det "ingenting" til for å sirkulere vannet. Dermed kan man meget godt klare seg med en pingle-pumpe. Alt for mange ser ut til å overse en slik enkel fysisk lov. No offence Natrium, du er ikke alene om et slikt spørsmål! Men nå har du uansett fått et par svar..... hallo Skrue. Jeg har dessverre ikke så sinnsykt mye peil på vannkjøling enda. Men en ting jeg lurer er på: Hva er egentlig et lukket system. Er det slik at du ikke har noen tank men bare slanger? Uansett... SINNSYKT bra arbeid Snekker'n ! Lenke til kommentar
menT4l Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Jeg kunne ikke unngå å se q3 casebadgen din Snekker`n, spiller du Q3A? Hvilken mod isåfall? Fint kabinett du endte opp med ihvertfall. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 ment4l is tah l337 q3 spillah... und hi kicks me ars so mausjo at #tdmpickup på irx , oioioioi, det er DIIIIIIIG å værra 18!!""! dagen er endte og pegna er borte :?=.... Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 grom skriving der.. norsk? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 8. august 2004 Del Skrevet 8. august 2004 fy faen for et kabis=) som mange andre så bøyer jeg meg i støvet og kysser dine tær:p Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 den må jo være ganske kraftig siden den klarer å flytte vannet så langt/høyt.. Som Snekker´n allerede har sagt: I et lukket (og utluftet) system, behøves ikke en "kanonpumpe". I det øyeblikk statisk likevekt er oppnådd i systemet, dvs væskesøylene er identiske i tur- / returslanger, skal det "ingenting" til for å sirkulere vannet. Dermed kan man meget godt klare seg med en pingle-pumpe. Alt for mange ser ut til å overse en slik enkel fysisk lov. No offence Natrium, du er ikke alene om et slikt spørsmål! Men nå har du uansett fått et par svar..... hallo Skrue. Jeg har dessverre ikke så sinnsykt mye peil på vannkjøling enda. Men en ting jeg lurer er på: Hva er egentlig et lukket system. Er det slik at du ikke har noen tank men bare slanger? Uansett... SINNSYKT bra arbeid Snekker'n ! Spiller ingen rolle om det er med eller uten tank , det som er viktig er at det er et tett annlegg , altså at vannet sirkulerer i en lukket krets . Lenke til kommentar
jokki Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 ment4l is tah l337 q3 spillah... und hi kicks me ars so mausjo at #tdmpickup på irx , oioioioi, det er DIIIIIIIG å værra 18!!""! dagen er endte og pegna er borte :?=.... Fått i deg litt for mye drikke? Hvis du er nettop blitt 18 er du litt unskylt. Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Må bare spørre...Hvor MYE fritid har du? Er ikke snekker et krevende yrke? Hvor mye har det kosta tilsammen? (minimalt :!: ) PS! WE ARE NOT WORTHY....WE ARE NOT WORTHY! Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Bare en ting å si her. NICE WORK Kan du lage et til meg............ Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Får vel bare slenge meg inn i rekken og gratulere! Må være et av de nydligste kabinettene jeg har sett tror jeg...Hvor mye skulle du hatt for å lage et? Kanskje slutte jobben, og leve av å lage/selge kabinetter. Men din kunnskap og fingernemhet kunne du sikkert levd av det! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 (endret) hvis du regner på hvor lang tid han har brukt på dette, tror jeg det hadde lønt seg fint lite.. med mindre han hadde fortsatt som snekker, og blitt snekker da..(!!) Endret 14. august 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 hvis du regner på hvor lang tid han har brukt på dette, tror jeg det hadde lønt seg fint lite.. med mindre han hadde fortsatt som snekker, og blitt snekker da..(!!) vi kan jo spørre da. snekker'n: hvor mange timer har det godt med tilsammen? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 15. august 2004 Forfatter Del Skrevet 15. august 2004 et vet jeg ikke,men selve byggingen tok ikke lang tid , det meste gikk med til lakkering og pussing + tilpassing . Så om jeg skulle ha bygd et som var nøyaaktig likt nå hadde det vel gått temmelig greit. Tilskjæringen av alle delene ville være gjordt på noen få timer. Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) . Bare meg eller henger cd-rommen litt skjeivt?? eller er det meningen? Endret 15. august 2004 av destroyy Lenke til kommentar
kverna Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) det er nok heldigvis meningen tror ikke snekker'n ville latt det se sånn ut uten grunn EDIT: leif was here... Endret 15. august 2004 av kverna Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 det er sikkert på grunn av buen på framsiden Lenke til kommentar
genstian Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 de er kjempe fint!!! **misundelig** Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 16. august 2004 Forfatter Del Skrevet 16. august 2004 Skal nok være slik ja , husk kabinettet er jo litt skrått i fronten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå