Debauchery Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 (endret) Eheim 1048? 1046 sa du til meg, så den har jeg bestilt Edit: Utrolig bra arbeid... Endret 31. juli 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 31. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2004 Ja da har jeg skrevet feil jeg kjører med 1048 pumpen , men jeg har en kompis som har 1046 og jeg hører ikke han klage . Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 31. juli 2004 Del Skrevet 31. juli 2004 Ok... Får satse på det beste da Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 (endret) . . . . . . . Endret 1. august 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
vegeto Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 meget pent med den nettingen på. Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 lest igjennom 104 sider nå, må bare si at det er noe av det beste jeg har sett. Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Meget pent med nettingen, ja. Kobber casebadgesene gjorde seg jo også. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 lest igjennom 104 sider nå, må bare si at det er noe av det beste jeg har sett. Fritidsproblemer? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. august 2004 Forfatter Del Skrevet 1. august 2004 Meget pent med nettingen, ja. Kobber casebadgesene gjorde seg jo også. Jepp de var ikke så dumme , men de er i aluminium . Ser bare slik ut på bildet men de er helt blanke . Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) Meget pent med nettingen, ja. Kobber casebadgesene gjorde seg jo også. Jepp de var ikke så dumme , men de er i aluminium . Ser bare slik ut på bildet men de er helt blanke . Ah, jeg forstår. Synes det virket litt rart at du plutselig skulle komme inn med kobber-saker til "Kabinett sort & Chrome". Men igjen, det ble meget pent. Endret 2. august 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 lest igjennom 104 sider nå, må bare si at det er noe av det beste jeg har sett. Fritidsproblemer? Nei ? Gjort det jeg og.. Syns nå at et prosjekt med denne standaren fortjener det Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 Takk igjen for positiv omtale ,må si at det varmer og gjør at en får lyst til å prøve på flere prosjekt . Får se hva høsten bringer Lenke til kommentar
Same- Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 (endret) http://snekkerboden.com/prosjekt/140.jpg Endret 3. august 2004 av B|Real Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Fint du likte kabinettet men det er vel ikke tillatt å quote bilder . Uansett så reiser jeg bort i morgen og blir vekke frem til 1.9 Skal opperere en arm og deretter trene den opp igjen håper jeg overlever uten å få være her da :-) Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Fantastisk innspirerende dette her. P.S Lykke til med opperasjon. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Fint du likte kabinettet men det er vel ikke tillatt å quote bilder .Uansett så reiser jeg bort i morgen og blir vekke frem til 1.9 Skal opperere en arm og deretter trene den opp igjen håper jeg overlever uten å få være her da Krysser alle fingra om at alt vil gå bra og at alt vil bli som normalt før du anner det! Endret 4. august 2004 av darkX Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 Får tro det , leker nemmelig med tanken på et nytt prosjekt i løpet av høsten /vintern , hadde tenkt å lage noe "lite" :-) Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Får tro det , leker nemmelig med tanken på et nytt prosjekt i løpet av høsten /vintern , hadde tenkt å lage noe "lite" :-) det hadde vært fett.. lykke til med operasjonen da.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 4. august 2004 Forfatter Del Skrevet 4. august 2004 (endret) OK,har nå lagt ut en del bilder fra denne workloggen på min hjemmeside, skal gjøre den komplett med flere bilder og utfyllende tekst så snart jeg kommer hjem . Dette var mest for å se at alt fungerte som det skulle og det gjorde det , blir vel brukbart når alt er på plass . Link til hjemmesiden finner du under her . l l V Endret 4. august 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå