JassFatt-aka-Andre Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 er det vanskeligt å montere det sto man måtte lodde en del hvor kobler man den til pc n ?? er det en ide kontakt eller ?? Lenke til kommentar
gnus Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Du kan kjøpe et som er ferdig loddet.. du kobler det til skriver porten.. Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hvor selges di ?? Lenke til kommentar
gnus Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Om jeg ikke tar helt feil så er det dette Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 ok .Takk!! tror jeg skal ha meg en sånn ja Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Om jeg ikke tar helt feil så er det dette Riktig , det du linker der kommer ferdig med kabel og alt. Det eneste du trenger etterpå er å laste ned programmvaren. Lenke til kommentar
xcetera Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 må bare si snekkern at du veit hva du gjør. Litt nyskjerrig på en ting jeg: hvor mye veier det? lakkfinishen din er noe av det beste jeg har sett noen gang. STÅ PÅ! Mvh KFB Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Det heter LCD display og kommer som pakke, og gjør- det-selv kit.. merk bamsefar. post 2000.. nais.. faen som denne treaden skulle holde det gående da. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 må bare si snekkern at du veit hva du gjør. Litt nyskjerrig på en ting jeg: hvor mye veier det? lakkfinishen din er noe av det beste jeg har sett noen gang. STÅ PÅ! Mvh KFB Det står i første innlegg og på side 80 , det veier ca 7,5 -8 kg tomt . Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hvor laster mad ned programmvaren ?? Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Snekker`n: Hva med å "dekke" alle delene med slik mesh greier? Noe lignene det er gjort med Orac3 ? Bare med mesh og kanskje ikke så gjemt? Det kunne blitt pent, bare et lite hint. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Jepp det kunne nok blitt pent , men det blir ikke på dette prosjektet . Har noen planer for et annet prosjekt der tanken er at hele kabinettet skal bli i crom og at det meste til vannkjøling skal chrommes og så skal viftegriller + div gå i sort , men om det blir gjennomført vet jeg ikke da det vil være prisen som avgjør . Akkurat nå har jeg inne forespørsel hos netconnection ang føtter til dette kabinettet , satser på å få det komplett først Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Hmm,hvorfor forsvinner avatarn min med jevne mellomrom Lenke til kommentar
gnus Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Har aldri sett den borte jeg Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 29. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2004 Jo hver gang jeg skifter side så går det fra ett til 5 minutter før den dukker opp,pussig Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 heh ha ikke sett min egen avtar på flere månder jeg Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Et spørsmål, har dere lastet dem opp til hw.no´s avatar galleri eller hva det nå enn heter, problemet ble borte for meg da. avatar bank kaller de det, prøv der gutter. Lenke til kommentar
taulen Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Dette var bare helt sinnsykt Snekker`n, har nå lest gjennom hele tråden, og viftegrillene ble ekstremt tøffe. Det at du i det hele tatt tørde å starte på et slikt prosjekt er enestående. Og som du sier så har du fått en enorm respons. Som eg synest er utrulig, men som du fortjener. Eg syns knappene/bryterene var flotte og, passa flott inn. Inni selva kabinettet fikk du det enormt rent og ryddig. Det blå lyset hjalp virkelig på. Syns at du fikk forskjellig lys styrke. MKen det ses iallefall ikkje på bildene... Ellers lykke til med videre modding på det allerede perfekte kabinett Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 29. juli 2004 Del Skrevet 29. juli 2004 Utrulig lenge denne tråden skulle holde på etter at "stormen har lysta"(=kabinettet er ferdig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå