Hotvedt Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) basic kittet, er bare en inverter, noe du trenger til katoder.. EDIT: -= innlegg #1 på side 100! =- Endret 26. juli 2004 av _ammaZ_ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 er du fornøyd med dem da...er de til og anbefale til den prisen???? mn kjøpte du basic kit også?? dette her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCCBk Joda rørene er greie de og ja du må ha basic kit også , en slik driver 2 stk rør . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Fant disse og lurte på om dem kunne brukes til føtter . Dette er egentlig en steelpad cordholder (bildet hentet hos Netconnection.no) , altså en holder til kabelen til musen , men tanken var å fjerne den sorte greien der og montere dem motsatt vei av det de er på bildet , altså med konen ned . Hva tror dere om det ?? Endret 27. juli 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Fant disse og lurte på om dem kunne brukes til føtter .http://snekkerboden.com/prosjekt/picture.gif De kan nok brukes som føtter ja spør du meg passet de perfekt, men hva er den svarte greia på den? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Det sorte der er bare en festestropp for å feste ledningen fra musen , dene kan fjærnes , disse er egentlig beregnet å bruke sammen med musematte og skal holde ledningen unna matten . Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) Dette er egentlig en steelpad cordholder , altså en holder til kabelen til musen EDIT: Snekkern var for kjapp Endret 26. juli 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Dette er egentlig en steelpad cordholder , altså en holder til kabelen til musen Hva mente du her? sa jeg noe feil Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Neinei, prøvde bare å svare til Pious Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 hehe... orker ikke alltid lese alt, men så det senere at forklaringen var der;) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 Jepp , har sendt en forespørsel til netconnection om disse nå , så får vi se hva resultatet blir . Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Eksperimenterer litt med bruk av gitter inne i kabinettet , tenkte jeg skulle prøve å lage til noe som skjuler dvd spillern og brennern , men vet ikke helt . Dette er bare en prøve , blir vel muligens for mye Endret 27. juli 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 Hva med å ikke ha plexi? Bare mesh, kanskje litt plexi bak slik at du slipper å støvsuge det hele tida... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Jeg tenkte faktisk på det , men den nettingen var ikke bred nok så da hadde jeg fått skjøt på den og det ville ikke blitt pent . Har forøvrig forkastet den ideèn jeg hadde over, det ble litt rart med den over halve plexiruten Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Når blir dette prosjektet ferdig? BTW hvor er avatar'n din Snekker`n? EDIT: der kom den! Endret 27. juli 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 27. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2004 Tja, det er vel bare litt småtteri jeg venter på kommer i posten denne uken , var sendt på mandag . Så er det føttene og å få montert alt 100% på plass Må jo prøve/feile med nye ideèr også da , selv om ikke alt blir realisert , det er vel litt av vitsen Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 snekker n hvor får man kjøpt et sånt display som du har på pcn din det det sår sponset av ........... kunne tengt meg et sånt ! Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 hva heter det ? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 (endret) Det heter LCD display og kommer som pakke, og gjør- det-selv kit.. Endret 27. juli 2004 av bamsefar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå