Apathy Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Jau, jeg er _litt_ trøtt nå Eheim 1250 burde gjøre jobben i så måte. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 (endret) Fy søren jeg gleder meg til å se det endelige kabinettet *Iiiinspiiiraaaasjooon* Endret 30. april 2004 av So Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 kromma rør kan bli sinnsykt tøft tror jeg.. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 er på nettparty nå, og har sjermen min på storsjerm! så og si _alle_ som er der digget prosjektet ditt! Lenke til kommentar
Janders Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 Ang. kromma slanger.... Hva med å bruke den type slanger som er i blandebatterier i dusjkabinett? - Janders Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 Kromma rør var ikke dumt! Men det oppstår problemer hvis man skal lodde de. Må pusse vekk krommingen. Og kne, overganger osv. finnes ikke i krommet utgave. Dermed blir det jo litt fugl og fisk. Har en mistanke om at det ikke går og bøye de heller, uten at krommen sprekker. Men det har jeg ikke skjekket. Men å bruke de på rette strekk skulle jo går fint. Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 Jeg må bare komme med et lite pumpeforslag: Swiftechs pumpe har vist seg å ha meget gode mottrykksegenskaper og en høy flowrate. Selv om den er ganske dyr er vel den kanskje verdt en titt? Uansett, her har du linken: Swiftech MCP-600 Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Har sett litt på den pumpen og ja , men takk for tipset. Når det gjelder slanger/rør er det ikke sikkert det går å bruke de chroma rørene , dette skal jeg imidlertid sjekke opp med rørleggern . Det hadde sikkert blitt fint om man fikk det til, men som Artic sier det kan lett bli litt "fugl og fisk" og da er vitsen borte . Endret 1. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Hehe, jeg søkte litt rundt i håp om å finne butikker som muligens hadde sånne kromma rør... og gjett hva jeg fant når jeg søkte på "Bad og interiør" Snekker'n Kjøkken og interiør AS -Syns det var litt morsomt navn.. så jeg _måtte_ bare poste -Eller har jeg bare litt lite å gjøre for tiden Endret 1. mai 2004 av So Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 OK, her har jeg lakkert min viftestyring , denne var blank før . Valgte å beholde bryterne i chrom da de andre bryterne på kabinettet blir i den farven. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 Ble bra den viftestyringen, men hadde du lakket bryterne svart tror jeg det muligens hadde kommet til å bryte med de andre bryterne med chrome (effekt). Tror dette kommer til å passe meget bra med resten! Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 sunbeam sin viftestyring? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 sunbeam sin viftestyring? Jepp , det er nok det Lenke til kommentar
Manx Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 Den ble jo ikke dum, veldig fint med de blanke bryterne... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 er det denne?? har planer om å kjøpe den men i sort farge.. Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) har du kone og unger snekker`n? Bare tenker på en selv hvor god tid det er til prosjekt når jeg blir eldre og har kone og unger. EDIT: Glemte seff at du hadde det ja. Så jo ungen din som hjalp deg. Endret 1. mai 2004 av Åsmund Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) er det denne?? har planer om å kjøpe den men i sort farge.. Jepp, bare at jeg kjøpte den da du kunne velge front og brytere separat, og så var fronten helt blank uten den skriften på . Jepp,jeg har kone (samboer) og barn . PS: Han hjalp meg ikke , men som barn flest vil de vere med, dermed fikk han det første utkastet som jeg laget , han er nok for liten til å få røre mitt . Endret 1. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Irons Skrevet 1. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 Det ser fett ut detta!!! Glede meg til å se mere Jeg har noen kromma kobber rør hjemme som jeg hadde tenkt å bruke, de er jo så myke at jeg kan bøye de med hendene det er de som brukes ved vasker osv.. har tenkt å bruke de i mitt neste prosjekt snik link \\Sp33D Kone og barn tar mye tid Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 (endret) Ja det er dem jeg tenker på , de finnest i to utgaver en myk og en stiv . Den myke tror jeg er forniklet kobber menst den stive er stål . PS: Lykke til med ditt prosjekt. Endret 1. mai 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. mai 2004 Slik vil de tre enhetene ta seg ut sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå