Manx Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Begynner å ligne noe nå Tror ikke det kommer til å bli lett å holde det kabinettet fritt for fingermerken nei! Lenke til kommentar
andrekr Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Jeg har brukt spraybokser fra Europris til 30 spenn, funker det også... Endret 25. april 2004 av andrekr Lenke til kommentar
kverna Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Jeg har brukt spraybokser fra Europris til 30 spenn, funker det også... Uff nei ColorWorks! nei de er latterlige! dekker ikke i det hele tatt! pussa ned skuffen min for å spraye den i litt *kremt* fine farger! Svarten dekker helt ok, men gul som jeg prøvde dekker ikke i det hele tatt! den er nesten som vannfarger!! kjøpte quick til 89 spenn og den dekka som bare det! Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 NEIIIIIIIIII 18 sider med lesning og så slutter det nå Råtøfft asså Snekker'n -Hvorfor i alle dager har ikke jeg oppdaga denne tråden før? (Sikkert fordi jeg er for lat til å lete meg fram til sånne sinnsykt bra tråder ) -Tipper jeg vet hvem som kommer til å vinne hvilken som helst casemod konkuranse han melder seg på i Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 den på europris, funker den til å lakke cd/dvd rom?? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 NEIIIIIIIIII 18 sider med lesning og så slutter det nå Råtøfft asså Snekker'n -Hvorfor i alle dager har ikke jeg oppdaga denne tråden før? (Sikkert fordi jeg er for lat til å lete meg fram til sånne sinnsykt bra tråder ) -Tipper jeg vet hvem som kommer til å vinne hvilken som helst casemod konkuranse han melder seg på i er det ikke 36 sider a Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) NEIIIIIIIIII 18 sider med lesning og så slutter det nå Råtøfft asså Snekker'n -Hvorfor i alle dager har ikke jeg oppdaga denne tråden før? (Sikkert fordi jeg er for lat til å lete meg fram til sånne sinnsykt bra tråder ) -Tipper jeg vet hvem som kommer til å vinne hvilken som helst casemod konkuranse han melder seg på i er det ikke 36 sider a Jeg har 40 innlegg pr side... ofr å slippe å skifte side så mye Edit: 5 sider .. (150 innlegg per side ) Endret 25. april 2004 av So Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 oki.. skjønner Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Begynner å ligne noe nå Tror ikke det kommer til å bli lett å holde det kabinettet fritt for fingermerken nei! Joda! Snekkern kjenner helt sikkert til at en runde eller to med bilpolish gjør susen! Den vil i ganske stor grad begrense slike. Dessuten blir det jo enda blankere, og lettere å holde rent! Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 det blir vel sånn at den må vaskes hver 14 dag og poleres 2 gang i året som med bil... hehe... Men, uansett.. dette begynner virkelig å ta form Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Takker nok en gang for hyggelige tilbakemeldinger , det varmer . Joda det blir nok mere renhold på dette enn på lian lien , sort er noe dritt i så måte , men så er jo sort til gjenngjeld pent å se på når det er polert og stelt. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 jeppers.. det er det som er tingen med sort.. det er jo samme på biler.. fin å se på når den er ny vasket.. men skiten vises vanvittg lett.. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 er det noen som veit om den lakken på europris funker til å lakke cd/dvd rom?? ??? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 25. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 (endret) Skal ha på to- tre lag lakk til pluss klarlakk, men disse "sparer" jeg til det meste er ferdig tilpasset inni kabinettet da det er fort å komme boti noe under arbeidet. Endret 25. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Ble bra når du fikk vist hvordan det ble med vanntanken og vifta i front Snekker'n. Så sant så sant som de skriver at svart er fint å se på når det ikke er skittent, men så er det jo ikke bare det som svart har som minus! Snekker'n har jo enda noen lag igjen og får bare håpe at han har fått fjernet mest mulig ujevnheter til de site lagene, vet selv hvor vanskelig svart er å arbeide med! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2004 Jepp vi får se etter hvert, det blir å både glede seg å grue seg til dette blir ferdig. Gleder meg til det ferdige res , men samtidig blir det litt kjipt og , men får vel kansje begynne å tenke på enda et prosjekt da . Ja ja den tid den sorg. Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 26. april 2004 Rapporter Del Skrevet 26. april 2004 Ja, er enig at når slikt er ferdig så vil man savne nåkka å stikke fingrene sine i Men så er det jo også slik at man gleder seg til et prosjekt er ferdig også, men slik er nå bare vi mennesker! Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 26. april 2004 Rapporter Del Skrevet 26. april 2004 Prosjekter er artige å holde på med (selv om til tider en smule frustrerende) og deilige å bli ferdige med. Når jeg har fullført noe har jeg som oftest kommet opp med ideer om 10 nye ting (Rev2 vannkjøling begynner to minutter etter Rev1 er ferdig tenker jeg ). Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 26. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. april 2004 Jepp,sånn er det bare . Men kan ikke bygge kabinett i all evighet heller,får vel muligens tenke ut noe nytt. Lenke til kommentar
John-Arne Skrevet 26. april 2004 Rapporter Del Skrevet 26. april 2004 (endret) Sånn, da har jeg lest gjennom hele prosjektet og må si jeg er imponert. Stå på! Dette blir veldig bra! Dette var faktisk mitt første innlegg! Endret 26. april 2004 av John ManiaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå