Boralis Skrevet 18. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Ja, etter en dag med pussing og sliping har jeg lagt på et strøk lakk, holder til ute da temp ligger godt over 20 grader. Her. Og et til. Hva synest dere ? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 [sikle mode]WOW!!! KONGE! du imponerer stadig snekkern! [/sikle mode] Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Ser virkelig bra ut det der Snekker`n Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) å fytti... ******************** så bra dette er asså Endret 18. april 2004 av Conan_Warrior Lenke til kommentar
Pug Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Wow! Utrolig bra arbeid! Lenke til kommentar
torgros Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Kuli.... Hvor mange lag med lakk brukte du??? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 konge snekker'n ser virkelig bra ut.. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) På de bildene der er det bare et lag lakk. Men, her er mye lakking igjen, nå skal jeg gå over alle små hakk som kom frem når lakken kom på og så blir det vel ca ti lag lakk deretter. Endret 18. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Satan, nå snakker vi finish Ser at det bare var et strøk med lakk, skal du ha på flere? Kommer du til å bruke klarlakk som en siste finish? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Som sagt ca ti strøk lakk + klarlakk Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Har pussa litt og lagt på et lag til med lakk, men som dere ser er det langt igjen. Nå skal hele kabinettet våtslipes før mere lakk kommer på. Her. Men nu tar æ helg, å f.. var den over Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 digg sinnsykt digg Hvilken lakk bruker du? hvordan i h***** får du den så blank da? Lenke til kommentar
eirberen Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Hehe. Ja søndag nå vet du Veldig pent. Bra finish Er mange guider på hvordan du skal få best mulig finish med spraylakk. Følger du noen spesiel guide? Lenke til kommentar
karamba Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Dette ser virkelig bra ut! Gleder meg til å se bilder av den ferdige finishen. Blir kabinettet tungt? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 (endret) Jeg bruker blank sort lakkspray på boks og nei jeg har ikke lest en eneste guide, men jeg sprayer først hele siden i en retning feks vannrett og så sprayer jeg loddrett da dekker det bedre, skinnet kommer av seg selv nesten, men husk grunnarbeidet. Jeg syntes det så bra ut , men da jeg fikk på lakken kom det mange synder frem, så jeg har en god del med sliping igjen. Den slipingen skal jeg gjøre med vannslipepapir for å eliminere stipene som blir etter vanelig papir . regner med jeg starter med 400 papir . BTW: Veide det nå og det er 6 , 2 kg synest ikke det er ille. Endret 18. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Manx Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Som sagt ca ti strøk lakk + klarlakk Vi brukte hvist tastene likt... Ble jo enda finere med enda et lag, gleder meg til å se det ferdige resultatet. Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Å som jeg gleder meg til å se at alt er ferdig alt er satt inn! Lenke til kommentar
k_drey Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 Blir meget vra, likte spesiellt finnishen. Gleder meg som visse andre til du Snekker`n er ferdig med lakkinga! Stå på videre Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 18. april 2004 Rapporter Del Skrevet 18. april 2004 ...... Og finishen vil bli enda bedre, etterhvert! Et imponerende stykke arbeid, som attpåtil lakkes sort! Det er faktisk en av de aller vanskeligste fargene å jobbe med, da "alt" synes, og desto vanskeligere å få pent. Men du gir deg nok ikke snekker´n! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå