Boralis Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Tenkte å starte et prosjekt der jeg skal bygge et kabinett i tre. Tanken var å bygge dette i vannfast kryssfiner. Kabinettet skal ikke ha ramme , derfor bruker jeg 10 mm plater. Dimensjonene bli som følger : H: ca 57 cm. B: ca 26 cm. D: ca 60 cm nede og ca 55 oppe De første bildene blir lagt ut i løpet av kvelden. Vekt ca 7,5- 8 kg Prosjektet er sponset av: Netconnection.no . Vannkjøling (RBX blokk, BIE ll radiator , slanger ++) Netshop.no . Trådløst tastatur/mus (Microsoft wireless optical elite) Komplett.no . Seagate 160 Gb Sata disk. DET FINNEST NÅ EN SAMLESIDE PÅ SIDE 80 FOR DEM SOM IKKE ORKER LESE ALT. LINK.HER . Endret 6. november 2005 av Snekker`n Lenke til kommentar
kverna Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 nydelig... gleder meg til å se de første bildene Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Ok har begynt å lage sidene til dette, her er et par bilder. Greit å ha litt verktøy å hjelpe seg med. Her er et bilde fra siden. Og her fra fronten, skal prove å lage front/topp i et stykke, får se hvordan det går. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Greit å ha litt verktøy å hjelpe seg med. litt? ser fint ut det der, gleder meg til updates Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Og her fra fronten, skal prove å lage front/topp i et stykke, får se hvordan det går. Har du brukt forskjellige treplater på de to sidene? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Jepp den til høyre er tykkere og i Teak, det er fordi dette er rester etter at jeg innredde en båt, man tager hva man haver Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Har tenkt å lakke hele habinettet sort både utvendig og innvendig og så ha alt av vifter , griller og brytere i chrom, tror det kan bli pent. Endret 8. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Et til trekabinett dette skal jeg følge med på. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Takk, kan hende jeg trenger det Lenke til kommentar
scoot Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Nice, jeg og en kompis skal sette i gang noe lignende prosjekter i Sommer.. .. *glede seg til neste update* Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Ok har begynt å lage sidene til dette, her er et par bilder. Greit å ha litt verktøy å hjelpe seg med. sponset av bosch? ser veldig bra ut, venter på update Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Nei, siden det er verktøy som jeg bruker i jobben kjøper jeg kun proffverktøy, hadde det vært til hobbybruk hadde jeg nok satset på en helt annen kvalitet/pris. Men i ene siden har jeg tenkt å ha dør, her er jeg usikker på hva jeg skal velge, en løsning er jo å tilpasse/omarbeide en dør fra et "ferdigkabinett som jeg har stående. Noen forslag/meninger. Endret 8. april 2004 av Snekker`n Lenke til kommentar
ace_ventuora Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Nei, siden det er verktøy som jeg bruker i jobben kjøper jeg kun proffverktøy, hadde det vært til hobbybruk hadde jeg nok satset på en helt annen kvalitet/pris.Men i ene siden har jeg tenkt å ha dør, her er jeg usikker på hva jeg skal velge, en løsning er jo å tilpasse/omarbeide en dør fra et "ferdigkabinett som jeg har stående. Noen forslag/meninger. Hvis den døren kan tilpasses så er jo det praktisk Men om du lager en dør helt fra ''skrætsj'' så er jo det tøft Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Det må jeg si... gleder meg virkelig til å se mere i fra den jobben der.. da jeg sitter å tegner ett kabinett av tre til meg selv.. Dette kan bli meget bra.. .. stå på.. følger spent med Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Takk, kan hende jeg trenger det Hehe, flaks, du som er snekker?? Er du egentlig en "finsnekker" (er det noe som heter det?) ? Gleder meg til å følge med på dette! Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Takk, kan hende jeg trenger det Hehe, flaks, du som er snekker?? Er du egentlig en "finsnekker" (er det noe som heter det?) ? Gleder meg til å følge med på dette! snekker er snekker, tømrer er tømrer... Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 OK, begynte med toppen nå, hadde tenkt å ha topp/front i et stykke men ombestemte meg da dette vil medføre masse ekstra arbeid om man senere får lyst til å forandre på front, derfor lager jeg den nederste rette delen for seg selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå