j_kalland Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 finnes det et program som gjør at du kan fjerne deling på filer ved bare å trykke på en knapp for å ta det vekk?og bare trykke det på igjen? så vis jeg ikke vil dele noe så fjerner jeg det bare og setter på igjen når jeg vil??? Lenke til kommentar
gravypressure Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 du kan jo alltids høyreklikke på mappen du vil dele og velge properties > sharing > share this folder on the network her kan du krysse av i boksen om du vil dele mappen, eller ta bort krysset dersom du ikke vil dele den... Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 ja, men vil gjerne ha noe som gjør at jeg tar vekk delingen på alle mappene med en gang Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Ja, det gjøres umiddelbart. Fjern Windowsdelinga på filene! Du kan merke alle mappene og høyreklikke også. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 han mener nok at han f.eks. har flere disker/partisjoner sånn at mappene som er delt ligger spredd, og da blir dette litt tungvindt. Har også stussa litt på dette... rart om det ikke er en service som skjører. Mitt råd er : bruk FTP server i stedet. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Må si meg enig med DJ-JK der.. FTP server slår den delinga i windows. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Dette har vært diskutert før. Det er også feilpost. Videre diskusjon kan dere ta her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg