Windoge Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 http://www.3dgamers.com/games/halflife2/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 den er jo ikke ny, det er bare reten av den filmen som var på E3, samme som jeg har hatt i snart 1 år. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 den er jo ikke ny, det er bare reten av den filmen som var på E3, samme som jeg har hatt i snart 1 år. Går ut i fra at det er noe vi har sett før ja men ikke i Blink. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hadde HL2 kommet når de skulle hadde jeg vert kjepe gald, men nå driter jeg egentlig i om det kommer noen gang, det kan bli en "Duke nukem forever" uten at jeg bryr meg. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hadde HL2 kommet når de skulle hadde jeg vert kjepe gald, men nå driter jeg egentlig i om det kommer noen gang, det kan bli en "Duke nukem forever" uten at jeg bryr meg. Tror egentlig det samme gjelder for flere og flere .... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Kjedelig med spill som tar så FRYKTELIG lang tid. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Vel, noen spill ender opp med å bli så bra at ventetiden absolutt blir verdt det! Se på GoldenEye eller Perfect Dark Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hadde HL2 kommet når de skulle hadde jeg vert kjepe gald, men nå driter jeg egentlig i om det kommer noen gang, det kan bli en "Duke nukem forever" uten at jeg bryr meg. Tror egentlig det samme gjelder for flere og flere .... Gjelder i alle fall ikke for meg- -- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå