adsfiklam Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hvordan gjøre en side populær? Noen som har noen tips? Takk! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Innhold, innhold, innhold, design, brukervennlighet, innhold, design.... nevnte jeg innhold? Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 innhold innhold oppdatert innhold innhold innhold spennende innhold innhold som treffer en målgruppe innhold innhold innhold innhold Skal jeg fortsette? Ja innhold innhold innhold innhold Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jah... tror vi kan konkludere med at innhold er tingen (gratis porr går under innhold altså). Så typiske om-meg-sider uten noe nyttig innhold kommer man ikke langt med Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 INNHOLD pakket inn i et enkelt, effektivt og fint brukergrensesnitt. Mulighet for interaktivitet (ikke overdriv) blir ofte populært. Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Innhold... ok Er det noen som kan gi meg en kode der jeg kan legge inn søkeord til søkemotorene? Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Som flere har sagt: Content is King! Og selvfølgelig må man ha hyppige oppdateringer - går jeg tilbake til en side 2-3 ganger uten at det er endringer etter en viss tid går jeg neppe tilbake en 4. gang. Styr også unna 'tunge' grafikkløsninger med mye dilldall - sider med masse 'unødvendig' grafikk og Flash som blinker og hopper uten å ha noen funksjon lukker jeg uten unntak. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 <meta name="keywords" content="Ord,ord,et til ord, enda et ord"> og evt: <meta name="description" content="Beskrivelse eller no"> Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) <meta name="keywords" content="Ord,ord,et til ord, enda et ord"> og evt: <meta name="description" content="Beskrivelse eller no"> Takk Kan man legge inn så mange ord man vil? Endret 8. april 2004 av yrjan Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Yup.. tror da det. Men det er viktig at de er relevante da. EDIT: F.eks ikke legg inn "gratis porr" hvis du ikke skal ha gratis porr på siden din. Endret 8. april 2004 av Loomy Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Hva med webtopplister? Noen som vet om noen? Endret 8. april 2004 av yrjan Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 <meta name="keywords" content="Ord,ord,et til ord, enda et ord"> Blir egentlig dette brukt fremdeles? Husker åp ha lest at det var helt unødvendig å bruke dette da søkemotorene selv plukker ut ord fra siden og ev. <meta name="description"....> Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Du sier noe der... Tror faktisk du har rett i det der. De fleste gir nok blanke i keywords. Men description er fremdeles i bruk Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hvis man har keywords, er det fint om disse finnes igjen i <h1> eller <h2> elementer.... finnes de ikke på siden blir det regnet som en useriøs side Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 innhold skal dog da være noe som fenger/interreserer folk. Lager du for eks en side på for eks samisk om hekling så vil du nok ikke få like mange besøkende som med andre språk/emner. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 <meta name="keywords" content="Ord,ord,et til ord, enda et ord"> Blir egentlig dette brukt fremdeles? Husker åp ha lest at det var helt unødvendig å bruke dette da søkemotorene selv plukker ut ord fra siden og ev. <meta name="description"....> Søkemotorene premierer side som har meta keywords som finnes i teskten. Jo høyere semantisk verdi (h1 er høyest) jo bedre er det Når det gjelder innhold/design så mener jeg at innhold uten design er bedre enn design uten innhold, så jeg vil vekte 40/60 i favør innhold, om ikke mer Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det om innhold...... Men hvor mange av dere besøker hardware.no for innholdet. Jeg besøker det bare for forumet Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Forumet er innhold det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå