Armalite66 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Noen som vet hvor jeg kan få tak i et gratis forum? har domene og webplass. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 http://www.phpbb.com/ http://www.yabbforum.com/ Lenke til kommentar
BA1 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 IPB (det som vert brukt her på hw.no) er jo kjempebra. www.invisionboard.com Gratis (ingen support) og masse moglegheitar... Ellers har du vBulletin (www.vbulletin.com) (ikkje gratis, men kan jo søke litt her og der). Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 IPB (det som vert brukt her på hw.no) er jo kjempebra.www.invisionboard.com Gratis (ingen support) og masse moglegheitar... Du mener vel trial versjonen Link til trial versjonen av invisionboard Helt gratis å bruke, litt reklame, ingen support ++ Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Meg og (jonas) holder på å lage vårt eget. Det blir selvsagt gitt ut under GPL! Med masse muligheter til å lage egne skins og hele pakken! Begynte i går. Edit: Arbeidsnavnet er MyBB, men om det blir endelig, vet vi ikke. Edit2: Ser nå at det allerede er et forum som heter det, og det var vel egentlig å regne med, så da får vi komme opp med noe annet. Endret 8. april 2004 av Toolshed Lenke til kommentar
no_remorse Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Meg og (jonas) holder på å lage vårt eget. Det blir selvsagt gitt ut under GPL! Med masse muligheter til å lage egne skins og hele pakken! Begynte i går. Edit: Arbeidsnavnet er MyBB, men om det blir endelig, vet vi ikke. Edit2: Ser nå at det allerede er et forum som heter det, og det var vel egentlig å regne med, så da får vi komme opp med noe annet. Konkurranse: Finn det beste navnet på forumet!! mitt forslag: "shedboard" Endret 8. april 2004 av no_remorse Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Takk for svar! Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hva med ProBoards?. Vet ikke hvor bra denne er i forhold til de andre forslaga men Lenke til kommentar
uranus Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Stod det ikke remotly hosted forums ? Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Stod det ikke remotly hosted forums ? Jo, så det er kanskje ikke akuratt dette trådstarter trengte men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå