MADsen Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 den var tøff!! overgår alt nesten orac3 også..trodde egentlig ikke at det var mulig... Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 jævli tøff half-life mod sku ha had plexi!!!! Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Var kul, men ikke noe jeg hadde tenkt og ha i huset mitt. Var ikke helt min smak egentlig.. Lenke til kommentar
cc Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 BlackMesa HL2 mod'en var helt vannvittig, så mye moro man kan ha med dette mod-greiene Har lyst til å få sjekket denne også, men jeg får ikke opp bildene: http://forums.bit-tech.net/showthread.php?...20&page=1&pp=20 Er det noen av dere som har samme problem? Om noen ser bildene, kan de kanskje sende meg dem? Send gjerne en PM om det! Takker. Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 veldi bra case mod du har laget Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hehe, kan ikke akkurat kalle den fin. Men fed var den ihvertfall Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 det var bare konge da!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå