9cki Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hei noen som kan hjelpe meg??? jeg kjøpte far cry instalasjonen gikk fint men sp når jeg prøver å kjøre spillet så kommer det en error melding hvor det står cd/dvd emulation software has been detected. please disable all cd/dvd emulation software and restart the game hva skal jeg gjøre???? -------------------- nicki Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Spør om en moderator kan flytte denne til FarCry forumet Lenke til kommentar
Thorvald Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har du clone cd eller daemon tools innstalert? Lenke til kommentar
uberboss Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Når du har kopiert dvd'n og prøver å innstallere spillet får du den meldingen....du hadde kjøpt spillet sa du??Prøv å disable clonedvd(hvis du bruker det) eller et eller annet prog som simulerer en disk. Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Spør om en moderator kan flytte denne til FarCry forumet ding Lenke til kommentar
9cki Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 tusen takk det var den jævelen clone cd som gjorde det takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå