Gå til innhold

Probs med cd-key

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jevla steam som har fucka det opp igjen...

Ser ut som du må KJØPE deg ny cd-key på free record shop for 49...

STEAM SUGER I EVIG TID!

har prøvd med 1 original som jeg har og den funka heller ikke. kjøpt for 3 dager siden.

Etter at Steam kom har jeg hatt og det har bare vært problemer med cs+++

Lenke til kommentar
Instalerte cs på nytt i går spilte i godt og vel 5 timer eller no. SKulle til å spile litt nå og må regsitrere cd-key på nytt. Har jo alt gjort det. NOe som har hatt samme problemet??

Gå til Windows-mappen og finn mappen Prefetch, slett alle Steam*****.pf.

***** er erstattet med blanding av tall og bokstaver.

Prøvd å sjekket i andre tråder? Vel, det er jo bare 999 slike tråder, ikke engang 1000, så klandrer deg ikke.

Lenke til kommentar
Instalerte cs på nytt i går spilte i godt og vel 5 timer eller no. SKulle til å spile litt nå og må regsitrere cd-key på nytt. Har jo alt gjort det. NOe som har hatt samme problemet??

Den her skjønte jeg ikke.. Du må nok ikke registrere cd-key på nytt hvis du har det. Virker det ikke å logge inn med emailen din og passordet du laget?

Lenke til kommentar

Den her skjønte jeg ikke.. Du må nok ikke registrere cd-key på nytt hvis du har det. Virker det ikke å logge inn med emailen din og passordet du laget?

får logga inn på steam mene når e skal spille trykke på cs så kommer det opp at jeg må regge cd-keyen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...