evorkahn Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Instalerte cs på nytt i går spilte i godt og vel 5 timer eller no. SKulle til å spile litt nå og må regsitrere cd-key på nytt. Har jo alt gjort det. NOe som har hatt samme problemet?? Lenke til kommentar
ELF Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jevla steam som har fucka det opp igjen... Ser ut som du må KJØPE deg ny cd-key på free record shop for 49... STEAM SUGER I EVIG TID! Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Jevla steam som har fucka det opp igjen... Ser ut som du må KJØPE deg ny cd-key på free record shop for 49... STEAM SUGER I EVIG TID! har prøvd med 1 original som jeg har og den funka heller ikke. kjøpt for 3 dager siden. Etter at Steam kom har jeg hatt og det har bare vært problemer med cs+++ Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Instalerte cs på nytt i går spilte i godt og vel 5 timer eller no. SKulle til å spile litt nå og må regsitrere cd-key på nytt. Har jo alt gjort det. NOe som har hatt samme problemet?? Gå til Windows-mappen og finn mappen Prefetch, slett alle Steam*****.pf. ***** er erstattet med blanding av tall og bokstaver. Prøvd å sjekket i andre tråder? Vel, det er jo bare 999 slike tråder, ikke engang 1000, så klandrer deg ikke. Lenke til kommentar
yeaaaaaah Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Instalerte cs på nytt i går spilte i godt og vel 5 timer eller no. SKulle til å spile litt nå og må regsitrere cd-key på nytt. Har jo alt gjort det. NOe som har hatt samme problemet?? Den her skjønte jeg ikke.. Du må nok ikke registrere cd-key på nytt hvis du har det. Virker det ikke å logge inn med emailen din og passordet du laget? Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Instalerte cs på nytt i går spilte i godt og vel 5 timer eller no. SKulle til å spile litt nå og må regsitrere cd-key på nytt. Har jo alt gjort det. NOe som har hatt samme problemet?? Den her skjønte jeg ikke.. Du må nok ikke registrere cd-key på nytt hvis du har det. Virker det ikke å logge inn med emailen din og passordet du laget? får logga inn på steam mene når e skal spille trykke på cs så kommer det opp at jeg må regge cd-keyen. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 får logga inn på steam mene når e skal spille trykke på cs så kommer det opp at jeg må regge cd-keyen. Screenshot? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Screenshot? Link: Se lenger ned i tråden. Endret 13. april 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Screenshot? Link Funker ikke Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) JAJAJA! MAS! Driver på. Edit: Håper denne funker Endret 13. april 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
DevN Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Have no idea, jeg. Prøv å kontakte Steam, her. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Allerede gjort. Venter spent på svar. Sendte også en mail. Man kunne visstnok sende inn half-life-"heftet" med keyen på, så kunne de resete alle kontoer med den keyen (De kom ikke til å sende tilbake). Noen som vet hvor mye det koster å sende til Amerika? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå