Evleos Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hansol 19’930D – Et godt valg? 19’ skjermen min har dødd… En ny skjerm behøves. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=122529&cks=PRL Ut i fra specsene til Hansol skjermen ser alt bra ut; 0.2mm pikselavstand, (helt?) flat skjerm. Budsjettet er også passe… har ikke dype lommer for tiden, vil ikke gå ut med mer enn 2000kr. Noen som har erfaringer med denne skjermen? Fant ingen omtaler av den modellen på nettet. Og Hansol skjermene har fått svært varierende kritikker på de forskjellige modellene. Noen som har noen andre skjermer å anbefale? Kunne kanskje ha strukket meg etter Samsung sin ”dynaflat”, om den er noe bedre. Fikk inntrykk av at den ikke er falt heller… Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Får håpe noen med en viss kompetanse faller innom tråden snart... Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) http://hardware.no/art.php?artikkelid=4980 https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15059 Endret 9. april 2004 av antiloop Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Har vel egentlig lest dem begge. Ingen som har erfaringer med Hansol skjermen? Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Har en Hansol 920D og er veldig fornøyd med den, tror ikke 930d er noe dårligere godt blide og flatt bilde. Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 øhmmm.... skjermen er dritt i mine øyner. Det er det verste ruklet jeg noen gang har vert borti, skruer detter ut, bilderør detter av og strøm - ingangen løsner. ikke akkurat løp å kjøp nei, go viewsonic! Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 (endret) K**T. du er blindet og uten erfaring til denne modellen. Too bad jeg ikke fant noe ut om viewsonic skjermen du anbefalte... Noen som har erafinger med denne skjermen; http://www.hovedkort.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=6031 ? Endret 13. april 2004 av lithium Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 s**vis... du tror vel ikke at det hadde vert " too bad"... men uansett... skjermen suger big time Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 og ein ting til... specs skal i profilen... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Ville nok ikke gått for denne skjermen, fult mulig å finne brukte triniton 19" til 2000,-, om bruktkjøp ikke er aktuelt bør du satse på en Samsung 9xx eller en Viewsonic skjerm. Styr unna Hyundai q serien Endret 13. april 2004 av zaico Lenke til kommentar
zaico Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Har funnet fram et par god biter til deg Nec Triniton Dell triniton Dette er to sinnsykt bra bruktskjermer som er bedre enn alt som skaffes til under 3-4000 i dag. Lenke til kommentar
laerda Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Jeg har 720D, og er kjempefornøyd. Skal du ha CRT, så kjøp en med flatt bilderør, jeg synes de er mye bedre å se på enn de andre Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 13. april 2004 Forfatter Del Skrevet 13. april 2004 Takker for responsen. Å kjøpe en brukt skjerm? Nei off. Det styret orker jeg ikke. Får ta imot Hansol skjermen og eventuelt returnere den om den ikke er noe å skryte av. Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 14. april 2004 Forfatter Del Skrevet 14. april 2004 Styr unna Hyundai q serien Q Serien? Tror denne skjemen er i A serien =) Ikke at jeg vet noe om noen av delene... Lenke til kommentar
Plazmatrix Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 har du fått skjermen nå? evt, er den noe bra? Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 13. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2004 Du kan jo få ta en titt på den på et lan snart, oda? Jeg bør vel ikke se vekk fra at det blir en liten happening siden Håkon kommer hjem? Lenke til kommentar
Leon Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 og ein ting til... specs skal i profilen... jaha? det er ikke det som står her... (?) btw. det finnes en edit knapp (slik at du slipper dobbeltpost) kan forøvrig ikke annet enn anbefale den wievsonic skjermen, jeg var veldig fornøyd med den litt eldre modellen som jeg hadde tidligere. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 13. mai 2004 Del Skrevet 13. mai 2004 hansol 930 d har ikke flatt billedrør, den har det som heter Dynaflat, hvilket betyr at bilderøret ikke er flatt, men glassplaten utenpå er flat. Skjermen ser tilnærmet flat ut, men du ser god forskjell hvis du ser på en flat skjerm kontra den der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå