Gå til innhold

Billig databutikk i Oslo

Anbefalte innlegg

Lurte på om det var noen som hadde noen tips å komme med når det gjelder data butikker i tigerstaden. Det blir dyrt med all den web-shop handlinga (porto +++) og så har ikke butikkene alt jeg skal ha så da blir det Xantall kolli. Så jeg tenkte jeg skule kikke litt i Oslo. Noen som har noen gode tips om billige butikker, helst webshopper med utsalgssted.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, lenge siden jeg bodde i Oslo nå (...vel, 2 år siden...)

Komplett har jo butikk i Oslo.

Så har du Clas Ohlson...som er bra så lenge du ikke skal ha hdd, ram, cpu osv...mye stash ellers

Og, når jeg bodde der, så var det en databutikk nederst i Markveien. Så litt tvilsom ut :razz:

Eksisterer sikkert ikke nå...var også en litt tvilsom en i storgata mener jeg og huske.

Ellers kan du jo hente varer fra PCMax i Oslo.

Aamraam holder til i Oslo, vet ikke om de har noen butikk.

Topline har butikk i Lillestrøm

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-31 19:15, RogueFreak skrev:

Så har du Clas Ohlson...som er bra så lenge du ikke skal ha hdd, ram, cpu osv...mye stash ellers

Og, når jeg bodde der, så var det en databutikk nederst i Markveien. Så litt tvilsom ut :razz:

Eksisterer sikkert ikke nå...var også en litt tvilsom en i storgata mener jeg og huske.

faktisk så selger Clas Ohlson alt man trenger til en datamaskin, men der en del dyrere en andre butikker

Lenke til kommentar

Datasuply er den som ligger i markveien...er fin fin den...de er litt overivrige, men de selger helt ok varer..og sier du at du fant den så og så mye billigere på komplett så sier de.."jaa..men..bla bla"..så sier du..tja..det var jo billgiere der da"..så sier de "mmh..ok, jeg kan gi deg en pris på..osv"..bare å prute!!...*s*

mens du er der, gå rundt hjørnet på neste gate nedover og stikk innom lords sandwhic store og kjøp fin fin lunsj..mye bra der!!..

AKIRA

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-31 23:22, Blod skrev:

Quote:

On 2002-03-31 19:15, RogueFreak skrev:

faktisk så selger Clas Ohlson alt man trenger til en datamaskin, men der en del dyrere en andre butikker

Heh...dont I know it! Jobba bla. på Clas Ohlson når jeg bodde i Oslo jeg...

De har Cpu, hdd osv...men til priser som er helt på jordet!

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-03-31 23:38, AKIRAx24 skrev:

Datasuply er den som ligger i markveien...er fin fin den...de er litt overivrige, men de selger helt ok varer..og sier du at du fant den så og så mye billigere på komplett så sier de.."jaa..men..bla bla"..så sier du..tja..det var jo billgiere der da"..så sier de "mmh..ok, jeg kan gi deg en pris på..osv"..bare å prute!!...*s*

mens du er der, gå rundt hjørnet på neste gate nedover og stikk innom lords sandwhic store og kjøp fin fin lunsj..mye bra der!!..

AKIRA

Har vært på Datasupply to ganger, og fått rimelig tvilsomme tips angående andre merker enn de har. Blant annet så er AMD bare dritt (fordi de ikke selger den tenker jeg), og Mitsumi er den verste CD-brenneren du kan kjøpe (også fordi de ikke selger den). Var fornøyd med min Mitsumi 4X den gang vi syntes det var bra.

Jeg har altså snakka litt med de typene, og de har helt motstridende meninger av alt jeg noen gang har hørt før. Så ikke ta i mot tips fra de... jeg tror ikke det er særlig lurt. De skal bare selge de...

Lenke til kommentar

Nå gir ikke komplett data i oslo de beste råd heller, jeg river meg i håret hver gang jeg står i kø og skal kjøpe noen cdr'er der nede og hører hva de faktisk anbefaler kunder og svarer når kunder spør. Seriøst, komplett burde skjerpe seg i hvem de faktisk ansetter, er rett før jeg har brutt inn i salgsdiskusjoner av ren frustrasjon til tider...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...