Knut__ Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Lurte på om det var noen som hadde noen tips å komme med når det gjelder data butikker i tigerstaden. Det blir dyrt med all den web-shop handlinga (porto +++) og så har ikke butikkene alt jeg skal ha så da blir det Xantall kolli. Så jeg tenkte jeg skule kikke litt i Oslo. Noen som har noen gode tips om billige butikker, helst webshopper med utsalgssted. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Tja, lenge siden jeg bodde i Oslo nå (...vel, 2 år siden...) Komplett har jo butikk i Oslo. Så har du Clas Ohlson...som er bra så lenge du ikke skal ha hdd, ram, cpu osv...mye stash ellers Og, når jeg bodde der, så var det en databutikk nederst i Markveien. Så litt tvilsom ut :razz: Eksisterer sikkert ikke nå...var også en litt tvilsom en i storgata mener jeg og huske. Ellers kan du jo hente varer fra PCMax i Oslo. Aamraam holder til i Oslo, vet ikke om de har noen butikk. Topline har butikk i Lillestrøm Lenke til kommentar
DeejPhant Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Quote: On 2002-03-31 19:15, RogueFreak skrev:Topline har butikk i Lillestrøm Heh. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Det er en del midre kjente butikker som holder til i Oslo. Blant andre Datasupply. Bare å sjekke prisguiden. :smile: Lenke til kommentar
Blod Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Quote: On 2002-03-31 19:15, RogueFreak skrev:Tja, lenge siden jeg bodde i Oslo nå (...vel, 2 år siden...)Komplett har jo butikk i Oslo.Så har du Clas Ohlson...som er bra så lenge du ikke skal ha hdd, ram, cpu osv...mye stash ellersOg, når jeg bodde der, så var det en databutikk nederst i Markveien. Så litt tvilsom ut :razz:Eksisterer sikkert ikke nå...var også en litt tvilsom en i storgata mener jeg og huske.Ellers kan du jo hente varer fra PCMax i Oslo.Aamraam holder til i Oslo, vet ikke om de har noen butikk.Topline har butikk i Lillestrøm faktisk så selger Clas Ohlson alt man trenger til en datamaskin, men der en del dyrere en andre butikker Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Datasuply er den som ligger i markveien...er fin fin den...de er litt overivrige, men de selger helt ok varer..og sier du at du fant den så og så mye billigere på komplett så sier de.."jaa..men..bla bla"..så sier du..tja..det var jo billgiere der da"..så sier de "mmh..ok, jeg kan gi deg en pris på..osv"..bare å prute!!...*s* mens du er der, gå rundt hjørnet på neste gate nedover og stikk innom lords sandwhic store og kjøp fin fin lunsj..mye bra der!!.. AKIRA Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 31. mars 2002 Del Skrevet 31. mars 2002 Quote: On 2002-03-31 23:22, Blod skrev: Quote: On 2002-03-31 19:15, RogueFreak skrev: Tja, lenge siden jeg bodde i Oslo nå (...vel, 2 år siden...) Komplett har jo butikk i Oslo. Så har du Clas Ohlson...som er bra så lenge du ikke skal ha hdd, ram, cpu osv...mye stash ellers Og, når jeg bodde der, så var det en databutikk nederst i Markveien. Så litt tvilsom ut :razz: Eksisterer sikkert ikke nå...var også en litt tvilsom en i storgata mener jeg og huske. Ellers kan du jo hente varer fra PCMax i Oslo. Aamraam holder til i Oslo, vet ikke om de har noen butikk. Topline har butikk i Lillestrøm faktisk så selger Clas Ohlson alt man trenger til en datamaskin, men der en del dyrere en andre butikker Heh...dont I know it! Jobba bla. på Clas Ohlson når jeg bodde i Oslo jeg... De har Cpu, hdd osv...men til priser som er helt på jordet! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Jeg syns også det er dumt at man må betale post og gebyr osv, så jeg har benyttet meg av de webshoppene under: Amraam PCMAX Komplett Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 2. april 2002 Del Skrevet 2. april 2002 Quad Computer ligger også i Oslo. Tror ikke det har noe butikk, men det er mulig å hente bestilte varer der. Lenke til kommentar
sirius Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Hos Aamram på Sagene kan du hente varer direkte. God på pris og service også. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-03-31 23:38, AKIRAx24 skrev:Datasuply er den som ligger i markveien...er fin fin den...de er litt overivrige, men de selger helt ok varer..og sier du at du fant den så og så mye billigere på komplett så sier de.."jaa..men..bla bla"..så sier du..tja..det var jo billgiere der da"..så sier de "mmh..ok, jeg kan gi deg en pris på..osv"..bare å prute!!...*s*mens du er der, gå rundt hjørnet på neste gate nedover og stikk innom lords sandwhic store og kjøp fin fin lunsj..mye bra der!!..AKIRA Har vært på Datasupply to ganger, og fått rimelig tvilsomme tips angående andre merker enn de har. Blant annet så er AMD bare dritt (fordi de ikke selger den tenker jeg), og Mitsumi er den verste CD-brenneren du kan kjøpe (også fordi de ikke selger den). Var fornøyd med min Mitsumi 4X den gang vi syntes det var bra. Jeg har altså snakka litt med de typene, og de har helt motstridende meninger av alt jeg noen gang har hørt før. Så ikke ta i mot tips fra de... jeg tror ikke det er særlig lurt. De skal bare selge de... Lenke til kommentar
talisar Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Nå gir ikke komplett data i oslo de beste råd heller, jeg river meg i håret hver gang jeg står i kø og skal kjøpe noen cdr'er der nede og hører hva de faktisk anbefaler kunder og svarer når kunder spør. Seriøst, komplett burde skjerpe seg i hvem de faktisk ansetter, er rett før jeg har brutt inn i salgsdiskusjoner av ren frustrasjon til tider... Lenke til kommentar
maximus Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 talisar: Har du vært på Elkjøp eller Lefdal og hørt på hva de sier til kundene sine? De har jo mildest talt ikke peiling hva de prater om. Utrolig at de kan ansette slike folk. Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 15:06, maximus skrev:talisar:Har du vært på Elkjøp eller Lefdal og hørt på hva de sier til kundene sine?De har jo mildest talt ikke peiling hva de prater om.Utrolig at de kan ansette slike folk. Var en diskusjon om det i fjor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå