Maika Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kjøpte en Nec-CRT for noen dager siden. Fungert bra, fram til igår da bildet trekker sammen i bredden, bildet/tekster er nesten uleselig. Han som jeg kjøpte fra, kjøpte den for 2år og 2mnd siden (fikk kvittering). Det jeg lurer på er hvor lenge er garanti (tror det står 3 års gar.), og skal jeg kontakte butikken som solgte ham eller leverandør? (Er litt irritert siden det er midt i påsken så leverandør ikke vil svare med det første!) Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 kontakt butikken, evt. en service partner som infocare eller lignende. Lenke til kommentar
Maika Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Infocare har bare et telefonnr. , og det er midt i påske så jeg vil høre dere som har erfaringer med dette. (Har sendt en epost til deres service/Helpdesk) Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Du må prøve å finne importøren av skjermen. Uansett garanti, så har du 5 års reklamasjonsrett mot feil og mangler med varen etter Kjøpsloven. Husk at du skal ha refundert frakt fram og tilbake. Lenke til kommentar
Maika Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Han som jeg kjøpte fra ga meg denne webside: http://www.nec-mitsubishi.com/scandinavia/ Hvordan kan jeg få dem til å betale frakt fram og tilbake, skal jeg bare sende den og krever tilbakebatalt porto? Fra produsent? Fra ServicePartner? Lenke til kommentar
Maika Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Gjelder Kjøpslov også overfor Databutikken? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kjøpsloven gjelder vel alle som selger i Norge? Lenke til kommentar
Maika Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Takk for alle svar. Skal kontakte Databutikken. Om Dere har noe mer å si så tas det gjerne imot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå