Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har kjøpt et Chieftec Matrix kabinett, men jeg finner ikke to Power LED's bare en, hvor er den andre? gjemt? Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Arrester meg om jeg tar feil, men det er bare èn power-LED? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Ifølge HK manualen står det at det skal være 2 Power-LED's, er ivertfall plass til det på HK'et. PC'en jeg har bygd starter ivertfall ikke Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 de ledsene har ingen ting med at maskinen din ikke starter. du må ha gjort en annen feil Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 de ledsene har ingen ting med at maskinen din ikke starter. du må ha gjort en annen feil Ja men LED'sa fører jo til power-knappen. Og maskina kan ikke starte uansett viss power-knappen ikke har strøm ? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 OMFG!!! *****-.... .f,sdøfg,sdg+w49jy3+4 du har: 1stk hd led 1stk power led 1stk på bryter 1stk restart bryter.. det eneste power knappen gjør er å kortslutte to punkt på hket, som gjør at den starter... Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 det er to som begynner på power.... Powerled Powerswitch/Powersw Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jaja, står to "POW LED" i manualen, sikkert noe annet som er feilkoblet, kortslutter ivertfall hver gang jeg kobler strøm på den kan kortslutning gjøre noe spesielle skader på komponentene? Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 kortslutter når du starter den ? altså den starter et 1 sek, så slå den seg av igjen.. ikke sant ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ikke sånn kortslutning. Slik at det kommer blått lys og smeller akkurat når datan får strøm. Slik at alle sikringene i etasjen går. Lenke til kommentar
Neogeno Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 LOL pass på så den ikke flyr i hue på deg Hvis du ikke har koblet pc før bør du spør noen som har gjort det om å gjør det. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 hehe..(håper det er lov å bruke ordet noob her?) er det fra psu eller hva som lager det lyset? er det psu er psuen ødlagt. en venn av meg hadde dette problemet da han byttet kabinett. viftene gikk i 1sek og så skrudde de seg av.... da han hadde trykket på påknappen ca10 ganger smalt det fra psu og den kom røyk og krutt lukt.. Lenke til kommentar
Bamse_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Det står ganske tydlig i manualen åssen du skal koble ruklet da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hehe, jeg har aldri bygd PC før. Men har fått satt den sammen nå Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Fikk komplett til å sette sammen min pc jeg. Virker som om jeg kan være glad for det, hadde ikke no erfaring med pcbygging da jeg kjøpte den Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Fikk komplett til å sette sammen min pc jeg. Virker som om jeg kan være glad for det, hadde ikke no erfaring med pcbygging da jeg kjøpte den Tar ikke komplett mye penger for det da? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Er det berre meg som har misforstått, eller prøver du å koble Power-LED der bryteren skal vere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Er det berre meg som har misforstått, eller prøver du å koble Power-LED der bryteren skal vere? Som jeg sa, dataen er oppe å går nå Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 POW LED = Det lyset som lyser når pcen er på. POW SW = Bryteren du trykker på for og starte pcen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå