Runaldo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hei! Har prøvd å oppgradere fra 8.10.4 til 8.12, men etter jeg har gjort dette så fungerer ikke studio i det hele tatt lenger Får opp en feilmelding. Jeg ønsker derfor å ta tilbake den tidligere versjonen, men når jeg skal kjøre denne oppgraderingen, for jeg bare beskjed om at jeg har en nyere versjon allerede! Hvordan skal jeg komme meg ut av dette? Mvh Runar Lenke til kommentar
Lars66 Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Jeg hadde samme problemet, jeg fikk en feilmelding når jeg oppgraderte (har XP Home). Problemet løste jeg ved å kjøre et program som stopper programmer som kjører i bakgrunnen. Programmet EndItAll finner du som freeware på nettet. Etter å ha kjørt dette programmet så kjørte jeg patch 8.12 på nytt, og da virket det. Lenke til kommentar
Runaldo Skrevet 10. april 2004 Forfatter Del Skrevet 10. april 2004 Har vært inne på nettet og funnet dette. Men jeg kunne ikke se at det støttet XP Prof.? Vet du noe mere om dette? Mvh Runar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå