Aasgaard Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Når sola skinner, skisporene ligger klare og påska kommer krypende, trekker 5200 personer inn i en stor, mørk hall og blir der til påskeferien er over. Hva som fortoner seg som et dystert mareritt for noen er årets høydepunkt for andre. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 W00000000T! Det er meg som er avbildet der! Og ja, jeg var trøtt. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 var trøtt? er fortsatt :X Tja, sov jo i hele 6 timer i natt Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kommer det flere artikler om hvordan det går under TG? Har lyst på flere screenhots og info (er ikke der selv ) Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kommer det flere artikler om hvordan det går under TG?Har lyst på flere screenhots og info (er ikke der selv ) Ja, det kommer både flere artikler og flere bilder. Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Kommer det flere artikler om hvordan det går under TG?Har lyst på flere screenhots og info (er ikke der selv ) Jeg og Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Husk å dekk Warcraft compoen ordentlig da Hmm, "arne"?, ganske barnslig spør du meg, jeg hadde eksplodert etter å ha hørt folk hyle det navnet etter en stund... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hvor blir det av flere TG oppsummeringer/reviews??? Lenke til kommentar
Twennie Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Hvor blir det av flere TG oppsummeringer/reviews??? Beklager at ting tar litt tid, men editorene våre er ikke tilstede idag. Derfor kommer ingen oppdateringer før imorgen. Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hvor er oppdateringen du lovte oss? Har sittet her å ventet i hele dag"! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 Hvor er oppdateringen du lovte oss?Har sittet her å ventet i hele dag"! Er sendt inn, venter på å bli publisert. Vi jobber med mer stoff også, når dette kommer ut vet jeg ikke, men så fort som mulig. Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 (endret) Jeg er på bilde jeg også; http://www.gamer.no/bilder/annet/the_gathe...srapport/10.jpg han lengst frem mot kameraet som titter mot storskjermen . Endret 12. april 2004 av hasuwest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg