iron_knuckle Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Hvis du har nulstilt cmos og testet minne så er det med stor sansynlighet at det er hk som er kaputt Men for sikerhets skyld kan du jo teste cpu en anen plass. Endret 8. april 2004 av iron_knuckle Lenke til kommentar
dykker Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 jeg tror alt er ok med cpu etc. ja den staar i cpu fan..... tror ikke den er overklokket, kan ikke huske jeg har flasha bios... Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Da er det nok hk som har tatt kvelden. Men det er jo ikke verdens undergang et nf7 koster ca 600kr Endret 8. april 2004 av iron_knuckle Lenke til kommentar
dykker Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 jepp, faar vel gj0re det, pr0ve litt smaa ting f0r jeg gir meg. Lenke til kommentar
airguard Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 jeg kan ikke se at du har nullstilt biosen enda ? Det er et lite batteri på hovedkortet, ta ut power ledningen vent litt og napp ut det batteriet. La det være ute i ca 1 min og sett det inn igjen. Deretter plugger du inn powerledningen og prøver igjen. Du slipper og flytte jumperen på denne måten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå