dykker Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 god dag. har en data som jeg brujker ganske flittig men i det siste har jeg hatt en del problemer aa naa vil den bare ikke starte i det hele tatt.Det eneste den gj0r er aa hyle, altsaa lager braak fra h0ytaleren inni pc'en. det virker ikke som den faar kontakt med skjermen ettersom den ikke gaar paa naar jeg slaar den paa. om noen har en ide hva som er galt skrik ut. takker. mvh. ole. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 pipene er feil koder. Skjek i manualen til hk hva feilen er. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Et minne problem kansje,hva slags cpu-minne-hovedkort har du. Lenke til kommentar
dykker Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 ok, men den har jeg self0lgelig ikke, men det er av typen abit NF7, kan det stemme ? Lenke til kommentar
dykker Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 har et abit hovedkort, men vet ikke hva ram, har 512, tror det er det ddr ram. Lenke til kommentar
dykker Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 lenge siden jeg holdt paa med data saa du maa forklare litt hvordan jeg gj0r,restarte CMOS ? Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Last ned Aida så får du greie på hva slags marskinvare du har. http://www.aida32.hu/aida32.php Lenke til kommentar
dykker Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 jeg faar ikke paa maskinen. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Last ned Aida så får du greie på hva slags marskinvare du har.http://www.aida32.hu/aida32.php Hehe den var god Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 jeg faar ikke paa maskinen. Glemte det Hvis du har to minne brikker,prøv med en om gangen. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Men hvor mage pip er det som kommer ifra høytaleren. Er de lange eller korte Lenke til kommentar
dykker Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 jeg har nappa ut alle ledningene fra fronten av kabinettet,at det str0m og alt det saa naa faar jeg de ikke paa plass igjen.jeeeeesus. saa faar ikke dritten til, er det ikke noe side paa nettet med forst0rret bilde av hvor alle ledningene gaar saa hadde det vert lettere ??/?? Lenke til kommentar
dykker Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 det er en enkel data, har et skjermkort et nettverkst kort og et lydkort. to minne brikker ala 256 pr , 2 hd, cdrom og vifte til cpu, det er alt nedi hk omraadet. Lenke til kommentar
Skillz Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 http://www.abit.com.tw/page/en/download/do...es/download.gif Sjekk her og finn manualen for hovedkortet ditt. Det skal stå hva de pipene betyr men i de fleste tilfellene er det enten CPU eller minne den piper på¨. Så du kan prøve å ta det av og sette det skikkelig på plass igjen., Kanskje du har glemt å koble på strømmen på skjermkortet, men da vil det stå i de fleste tilfellene på skjermen Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Du får se på hovedkortet og poste hva det heter,så det går an å finne ut hvordan de ledingene skal stå. Lenke til kommentar
dykker Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 ja, det staar abit NF7 aa det er alt som staar Lenke til kommentar
dykker Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 eneste jeg sliter med er aa faa disse smaa ledningene paa plass, HDD led og alt det tullet. Lenke til kommentar
Gunnar B Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Last ned manualen,monter ledningene. Der står det også hvordan du reset`er cmos,hvis ikke det hjelper ville jeg ha prøvd en og en rambrikke i slot 1. http://www.abit-usa.com/downloads/manual/nf7.zip Lenke til kommentar
dykker Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 ok, da har vi faat til det, naa starter den men den vil fortsatt ikke ''boote'' opp, den faar liksom ikke kontakt med skjermen, den hyler heller ikke naa. hordan reseter jeg CMOS ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå