Gå til innhold

catalyst 4.4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig i at ATI ikke plikter å løse problemet, men jeg vil tro de har en rimelig interesse av at kortene deres fungerer bra i de mest populære spillene på markedet. Det er tross alt vi som spiller som er deres kunder.. Vi får krysse fingrene og håpe de ordner opp etterhvert.

 

På EA's supportsider fant jeg forøvirg følgende innlegg:

 

Q:The game is running slowly with poor frame rate. The computer exceeds the minimum requirements and its drivers are up to date.

 

A:We highly recomend leaving the video settings at the defaults. Setting these too high can result in poor game performance.

 

Go to: My computer, then C drive, then Program Files, EA GAMES, Battlefield Veitnam, Mods, bfVeitnam folder then the Settings folder. In that folder you will see a file called Default.con. You will want to double click this file to open it. If it asks you what Program to use (in Windows XP you will first want to choose "Display a list of programs for me to choose from), choose WordPad. Add this in:

 

Add game.soundbuffersize 400

 

 

Har ikke testet det enda, men det har muligens noe effekt.

Lenke til kommentar
Go to: My computer, then C drive, then Program Files, EA GAMES, Battlefield Veitnam, Mods, bfVeitnam folder then the Settings folder. In that folder you will see a file called Default.con. You will want to double click this file to open it. If it asks you what Program to use (in Windows XP you will first want to choose "Display a list of programs for me to choose from), choose WordPad. Add this in:

 

Add game.soundbuffersize 400

 

Det hjelper bare mot lagg i online spilling.

Endret av Pakkis
Lenke til kommentar
Problemet kan lett fikses med å sette aa og af på programinstilling.

Been there, done that.

Nope; funker ikke :thumbup:

Vel da er du kanskje som kammeraten min som hadde AMD Duron 1.2 GHz, 256 mb ddr og Radeon9800Pro og forventet at han skulle kjøre alt på optimalt og uten hakking fordi han hadde et Radeon9800Pro kort. Han satt 1 uke og klagde på drivere før han innså at han kanskje trengte ny hardware.

 

Jeg sitter med AMD Athlon 2600+, 768 mb ddr og Radeon9700Pro. Hvis jeg har AA og AF på det minste så hakker det fælt på video og lyd instillinge på low. Setter jeg AA og AF på programinstilling så kjører jeg det hakke fritt på høye video og lyd instillinger. Forklar det?

Lenke til kommentar

jeg sitter på en XP2500 @ 200x 10.5, 1024MB PC3200 Twinmos, R9800Pro...tenkte ikke engang på å bruke AA og AF jeg...det er ett krevende spill ja. kunne det vært koda bedre ? garantert.

 

vil driver oppdatering fra ATI fikse ett problem som er oppstått fordi EA pusher på Dice til å release spillet før det er ferdig? nei...

 

vent på patcher fra EA/Dice, ikke forvent at ATI skal fikse problemet...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...