bassmania Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Lastet dem ned isted og spilte litt, dem hjelp ikke en dritt!! Er så dritt lei ffs Gi respons om de hjalp no!! Endret 8. april 2004 av bassmania Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Lastet dem ned isted og spilte litt, dem hjelp ikke en dritt!! Er så dritt lei ffs Gi respons om de hjalp no!! Hva forventet du at de skulle gjøre da? Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Dere kan laste dem ned HER Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Lastet dem ned isted og spilte litt, dem hjelp ikke en dritt!! Er så dritt lei ffs Gi respons om de hjalp no!! Hva forventet du at de skulle gjøre da? Fikse AAAF problemet!!! ??? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 http://www.ati.com/support/drivers/winxp/r....x=6&submit.y=4 det har allerede blitt stengt ein tråd om desse drivarane herpå forumet. dette skal vel diskuterast under skjermer/skjermkort kategorien Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Problemet kan lett fikses med å sette aa og af på programinstilling. Det har ingenting med drivere å gjøre. ATI har ikke som plikt å fikse problemet, det er det ea/dice som har og patch 1.01 er snart ute. Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Enig i at ATI ikke plikter å løse problemet, men jeg vil tro de har en rimelig interesse av at kortene deres fungerer bra i de mest populære spillene på markedet. Det er tross alt vi som spiller som er deres kunder.. Vi får krysse fingrene og håpe de ordner opp etterhvert. På EA's supportsider fant jeg forøvirg følgende innlegg: Q:The game is running slowly with poor frame rate. The computer exceeds the minimum requirements and its drivers are up to date. A:We highly recomend leaving the video settings at the defaults. Setting these too high can result in poor game performance. Go to: My computer, then C drive, then Program Files, EA GAMES, Battlefield Veitnam, Mods, bfVeitnam folder then the Settings folder. In that folder you will see a file called Default.con. You will want to double click this file to open it. If it asks you what Program to use (in Windows XP you will first want to choose "Display a list of programs for me to choose from), choose WordPad. Add this in: Add game.soundbuffersize 400 Har ikke testet det enda, men det har muligens noe effekt. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Go to: My computer, then C drive, then Program Files, EA GAMES, Battlefield Veitnam, Mods, bfVeitnam folder then the Settings folder. In that folder you will see a file called Default.con. You will want to double click this file to open it. If it asks you what Program to use (in Windows XP you will first want to choose "Display a list of programs for me to choose from), choose WordPad. Add this in: Add game.soundbuffersize 400 Det hjelper bare mot lagg i online spilling. Endret 9. april 2004 av Pakkis Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Problemet kan lett fikses med å sette aa og af på programinstilling. Been there, done that. Nope; funker ikke Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 At BF Vietnam sliter er jo EA games sitt problem og ikke ATI sitt. De kan ikke noe for at de slipper ut spill som egentlig ikke burde vært det ennå. Lenke til kommentar
Bansh Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Problemet kan lett fikses med å sette aa og af på programinstilling. Been there, done that. Nope; funker ikke Vel da er du kanskje som kammeraten min som hadde AMD Duron 1.2 GHz, 256 mb ddr og Radeon9800Pro og forventet at han skulle kjøre alt på optimalt og uten hakking fordi han hadde et Radeon9800Pro kort. Han satt 1 uke og klagde på drivere før han innså at han kanskje trengte ny hardware. Jeg sitter med AMD Athlon 2600+, 768 mb ddr og Radeon9700Pro. Hvis jeg har AA og AF på det minste så hakker det fælt på video og lyd instillinge på low. Setter jeg AA og AF på programinstilling så kjører jeg det hakke fritt på høye video og lyd instillinger. Forklar det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 jeg sitter på en XP2500 @ 200x 10.5, 1024MB PC3200 Twinmos, R9800Pro...tenkte ikke engang på å bruke AA og AF jeg...det er ett krevende spill ja. kunne det vært koda bedre ? garantert. vil driver oppdatering fra ATI fikse ett problem som er oppstått fordi EA pusher på Dice til å release spillet før det er ferdig? nei... vent på patcher fra EA/Dice, ikke forvent at ATI skal fikse problemet... Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Nå er det slik at ATI og Dice samarbeider om akkurat dette problemet da.. Og hvis du leser "fix list" på ati sine sider står det ikke noe om BF:V der, bare vanilla bf. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Last ned Lag Fix til BF: V, det hjelper! Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Last ned Lag Fix til BF: V, det hjelper! IKKE PÅ ALLE Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 15. april 2004 Del Skrevet 15. april 2004 Last ned Lag Fix til BF: V, det hjelper! IKKE PÅ ALLE Om du fremdeles ikke får hakkefritt bilde, vil det da sannsynligvis skyldes RAM'en din Lenke til kommentar
bassmania Skrevet 16. april 2004 Forfatter Del Skrevet 16. april 2004 Hva er gærnt med ramen min da? har jo 1 GB nå, og det lagger hvis jeg setter alt på fult( minus AAAF)... Så det er litt mer enn det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå