Christian_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg er en ganske fersk databygger så jeg kan ikke så veldig mye om sånt.... Hva er egentlig bundle?? og hvordan oppgraderer jeg driveren?? Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB........ Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Bundle er det som følger med kortet av utstyr og programvare. Driver kan lastast ned fra heimesidene til produsenten. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 ok tusen takk! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Eksempel på dårlig bundle er Connect3D. Ga meg ikke engang en overgang fra DVI til VGA! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 (endret) De pleier også å hive med 2-3 spill som gikk ut på dato for 1-2 år siden, som Return to Castle Wolfenstein, Noone lives forever, Aquanox, Soldier of Fortune II e.l. Endret 10. april 2004 av Bitex Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 no one lives forever har jeg fått noen ganger, noen bundler jo med ting som dem får i posten etterhvert, haha.. Lenke til kommentar
razer Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Eksempel på dårlig bundle er Connect3D. Ga meg ikke engang en overgang fra DVI til VGA! Heh, fikk med fjernkontroll, s-video kabel, video-inn hub, DVI adapter+ et par andre kabler. Bra nok bundle for meg iallfall Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Eksempel på dårlig bundle er Connect3D. Ga meg ikke engang en overgang fra DVI til VGA! Heh, fikk med fjernkontroll, s-video kabel, video-inn hub, DVI adapter+ et par andre kabler. Bra nok bundle for meg iallfall Fikk et par tre overganger til alt av video(Analogt)du kan ønske deg. + et slags videredigeringsprog. Var et AIW kort da Lenke til kommentar
wichtom Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Eksempel på dårlig bundle er Connect3D. Ga meg ikke engang en overgang fra DVI til VGA! Heh, fikk med fjernkontroll, s-video kabel, video-inn hub, DVI adapter+ et par andre kabler. Bra nok bundle for meg iallfall var nok et aiw kort du kjøpte der. derfor var det dyrere oxo. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå