Gå til innhold

** Machotråden **


Putekos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er du homo?

 

(Du skrev jo ikke "jeg er ikke homo.." osv)

Alle er vel litt homo?

Du er ikke homo før du har pult en fyr i ræva.

Det å være homo er vel først å fremst en "følelses" messig ting, attraksjon mot samme kjønn osv. Er nok ikke et krav å ta en av samme kjønn bakfra for å være homo.

Lenke til kommentar

Jaja, vi har alle hørt om "en kamerat" og "en bekjent av meg" før :p

Ah, der kom den kommentaren. Har ventet på den. Om folk velger å tro meg ikke er for meg irrelevant. Jeg har uansett ikke guts nok til å gjøre slike stunts, så om folk tror jeg HAR det, så er det jo ros det.

 

Og ja, jeg kunne nok ha svart på alle innleggene i samme post, men det er et helsikes rot med quoting og slikt.

 

Men jeg får prøve med en sak da, siden det er samme tema

 

Ja. Venninnen min klarte å overbevise meg til å være utro skjønner du.."

 

Vi har alle en venninne som er seg selv.

 

Er det der en seriøs unnskyldning? Tror virkelig noen på noen som sier at nei, grunnen til at jeg var utro var at kompisen eller venninnen min overbeviste meg?

 

Greit nok, i andre anledninger så finnes det nok en som snakker om seg selv i kamerat form. Da ofte under "pinlige" omstendigheter, så som når en kar kommer inn på en skomakerbutikk med en lårhøy støvlett der glidelåsen trenger å fikses. Skomakeren spør i forbifarten om det er denne fyrens støvlett. Da er det klart lettest å dikte opp en kamerat som ikke tør gå inn å få det fikset selv.

 

Og JA, det ER en grunn til at jeg bruker just DENNE problemstillingen...

Endret av Onkel Kompost
Lenke til kommentar
Er det der en seriøs unnskyldning? Tror virkelig noen på noen som sier at nei, grunnen til at jeg var utro var at kompisen eller venninnen min overbeviste meg?

Den har funket èn gang, men aldri mer. :cool:

Utrolig hva jeg får til :)

Hehehe. Joda, med litt kvinnelig sjarm & ynde går det nok seg til. Men, om jeg kan få lov å grave litt mer, når du sa det at det var venninnen din som lokket deg, lokket hun deg da til å ha seg med henne eller? Da er det jo en "litt bedre" unnskyldning.

 

Men om du og en venninne er ute på byen og treffer to pojkar, disse viser interesse for dere, og da hun lokker deg til å være utro med den ene pojken, så er det en forferdelig dårlig unnskyldning.

 

Men det forhindrer jo ikke den i å funke, det er mange unnskyldninger folk jeg kjenner har kommet med til sin partner som overhodet ikke henger på greip.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...