Gå til innhold

** Machotråden **


Putekos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OT: synes det var så rart at RaZorbLadeKisS bare hadde 23 innlegg, var sikker på at jeg hadde sett nicket og avataren mange ganger før, men fant fort ut grunnen:
Mest aktiv i: Søppel

445 innlegg i dette forumet

( 77% av dette medlemmets innlegg )

IKKE si sånt! Registrerte meg med et annet brukernavn først, og der hadde jeg atten innlegg. Så 18 + 23 er...? :p Det er bare det at jeg egentlig ikke har så peil på data.. darkness sine innlegg er i hvert fall fornuftige..i motsetning til mine :roll:

Lenke til kommentar
Hihihih Thea :-------D Genialt.

 

 

 

 

 

 

 

 

( psst... det var en lik tråd for en stund siden, men den fant jeg faktisk ikke :dontgetit: homofobe moderatorer? :hmm: )

Du har rett i det at det var en tråd om det her for en stund siden, jeg som startet den da, følte at rett skal være rett da det kommer til likestilling her på forumet.

 

Threaden lever fortsatt den, dog ikke i beste velgående. Kanskje ikke like gøy da en annen gutt starter en tråd om det. Men siden nå "naked men" kategorien er oppe igjen, "prepare to see some serious gay shit" fra min side :D David Hassehoff gjør sitt inntog igjen så fort jeg kommer meg hjem til min egen maskin.

 

I fjor hadde jeg og 4 andre faktisk en egen vegg i klasserommet, med det passende navnet "Wall of teh ghey". Og som sagt av mange tidligere, så er man ikke homo selv om man poster bilder av andre gutter. Jeg for min del er ihvertfall sikker nok på min egen legning (på forhånd til det som vil si det er homo, så er det faktisk hetero thank you very much. Har dame og går på 3 året der :) ) til å se og da si at en annen gutt/mann er kjekk.

 

Brad Pitt anyone?

 

Haltan: Deiligste gutten/mannen i verden, post your comments

 

så "ikke" homofobe moderators, keep up the good work med å ikke fjerne "kosethreads" som dette :thumbup:

 

Link til foregående thread, kanskje noen bilder som kan repostes her, siden dette er den litt mere aktive threaden.

Lenke til kommentar

Peter Facinelli er en kar som jeg "alltid" har trodd at jenter synes er pen, men får blandede svar da jeg spør jenter. Så hva synes dere (jenter og gutter)? (Til opplysning, nei jeg er ikke homo hvis noen absolutt ville påpeke det. Peter Facinelli spilte i serien "Fastlane" som gikk på TVnorge").

 

pf055.jpg

pf069.jpg

pf066.jpg

pf053.jpg

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Ehm, jeg bare tenkte på en ting, hvordan skal egentlig en gutt barbere seg i ræva?

La meg si det slik, en kamerat av meg fikk det for seg at han skulle barbere hele kroppen (ben, armer, bryst, kjønnsdeler, øyenbryn og ansiktshår, the works) og jeg spurte også om dette "hvordan kan man klare å barbere seg i ræven?". Han sa det så enkelt, vel det som må til er

 

1. Et speil å skreve over

2. En barberhøvel

3. Og MYE tid (tror han brukte 3 timer på denne delen)

 

So now you know...

Lenke til kommentar
Ehm, jeg bare tenkte på en ting, hvordan skal egentlig en gutt barbere seg i ræva?

La meg si det slik, en kamerat av meg fikk det for seg at han skulle barbere hele kroppen (ben, armer, bryst, kjønnsdeler, øyenbryn og ansiktshår, the works) og jeg spurte også om dette "hvordan kan man klare å barbere seg i ræven?". Han sa det så enkelt, vel det som må til er

 

1. Et speil å skreve over

2. En barberhøvel

3. Og MYE tid (tror han brukte 3 timer på denne delen)

 

So now you know...

Jaja, vi har alle hørt om "en kamerat" og "en bekjent av meg" før :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...