zed Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Meg da? Eller er det bare jentene? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 OT: synes det var så rart at RaZorbLadeKisS bare hadde 23 innlegg, var sikker på at jeg hadde sett nicket og avataren mange ganger før, men fant fort ut grunnen:Mest aktiv i: Søppel445 innlegg i dette forumet ( 77% av dette medlemmets innlegg ) IKKE si sånt! Registrerte meg med et annet brukernavn først, og der hadde jeg atten innlegg. Så 18 + 23 er...? Det er bare det at jeg egentlig ikke har så peil på data.. darkness sine innlegg er i hvert fall fornuftige..i motsetning til mine Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Brains > muscles og jeg gjentar: ORD! *slette alle bilder av seg selv fra harddisken* Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 IKKE si sånt! Registrerte meg med et annet brukernavn først, og der hadde jeg atten innlegg. Så 18 + 23 er...? Det er bare det at jeg egentlig ikke har så peil på data.. darkness sine innlegg er i hvert fall fornuftige..i motsetning til mine Åh? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Brains > muscles og jeg gjentar: ORD! *slette alle bilder av seg selv fra harddisken* mihahahaha, og jeg sier for første gang, jeg har et bilde, så du slipper nokk ikke unna. Mohahahahaha. *hinte til recent pic post tråden* Lenke til kommentar
Mello Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hihihih Thea :-------D Genialt. ( psst... det var en lik tråd for en stund siden, men den fant jeg faktisk ikke homofobe moderatorer? ) Du har rett i det at det var en tråd om det her for en stund siden, jeg som startet den da, følte at rett skal være rett da det kommer til likestilling her på forumet. Threaden lever fortsatt den, dog ikke i beste velgående. Kanskje ikke like gøy da en annen gutt starter en tråd om det. Men siden nå "naked men" kategorien er oppe igjen, "prepare to see some serious gay shit" fra min side David Hassehoff gjør sitt inntog igjen så fort jeg kommer meg hjem til min egen maskin. I fjor hadde jeg og 4 andre faktisk en egen vegg i klasserommet, med det passende navnet "Wall of teh ghey". Og som sagt av mange tidligere, så er man ikke homo selv om man poster bilder av andre gutter. Jeg for min del er ihvertfall sikker nok på min egen legning (på forhånd til det som vil si det er homo, så er det faktisk hetero thank you very much. Har dame og går på 3 året der ) til å se og da si at en annen gutt/mann er kjekk. Brad Pitt anyone? Haltan: Deiligste gutten/mannen i verden, post your comments så "ikke" homofobe moderators, keep up the good work med å ikke fjerne "kosethreads" som dette Link til foregående thread, kanskje noen bilder som kan repostes her, siden dette er den litt mere aktive threaden. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) *slettet* Endret 23. april 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Peter Facinelli er en kar som jeg "alltid" har trodd at jenter synes er pen, men får blandede svar da jeg spør jenter. Så hva synes dere (jenter og gutter)? (Til opplysning, nei jeg er ikke homo hvis noen absolutt ville påpeke det. Peter Facinelli spilte i serien "Fastlane" som gikk på TVnorge"). Endret 21. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Kjekk han (nei jeg er ikke HOMO AZZAA!!!! OK OK?!? Så HViiS noen JEnter ViL puLe så R jg MEd!!1) Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Kjekk han (nei jeg er ikke HOMO AZZAA!!!! OK OK?!? Så HViiS noen JEnter ViL puLe så R jg MEd!!1) LOL! Det må være en av de beste kommentarene på lenge! EDIT: Hva med Senn William Scott (American Pie, Evolution+++)? Endret 21. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bare lite reminder. MÅ dere skrive at dere absolutt ikke er homo når dere poster bilder? The homofobia is great within this forum... Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 EDIT: Hva med Senn William Scott (American Pie, Evolution+++)? hehe, kan vel bare si at han er en ordentlig kjekkas han da! Lenke til kommentar
Idah0 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) sweet Endret 21. april 2004 av Idah0 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Peter Facinelli var OK Senn William Scott var fin på det bildet der, men i filmene er jo han gross.. Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ryan Reynolds, kjekk canadier? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Eg er egentlig homofob så det holder så denne tråden kan være fin terapi. Lenke til kommentar
Idah0 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ryan er enkli en ganske kjekk kar, mhm, ja, enig. absolut vil e si! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ehm, jeg bare tenkte på en ting, hvordan skal egentlig en gutt barbere seg i ræva? La meg si det slik, en kamerat av meg fikk det for seg at han skulle barbere hele kroppen (ben, armer, bryst, kjønnsdeler, øyenbryn og ansiktshår, the works) og jeg spurte også om dette "hvordan kan man klare å barbere seg i ræven?". Han sa det så enkelt, vel det som må til er 1. Et speil å skreve over 2. En barberhøvel 3. Og MYE tid (tror han brukte 3 timer på denne delen) So now you know... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 La meg si det slik, en kamerat av meg fikk det for seg at han skulle barbere hele kroppen (ben, armer, bryst, kjønnsdeler, øyenbryn og ansiktshår, the works). LOL, post bilde av han!! Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ehm, jeg bare tenkte på en ting, hvordan skal egentlig en gutt barbere seg i ræva? La meg si det slik, en kamerat av meg fikk det for seg at han skulle barbere hele kroppen (ben, armer, bryst, kjønnsdeler, øyenbryn og ansiktshår, the works) og jeg spurte også om dette "hvordan kan man klare å barbere seg i ræven?". Han sa det så enkelt, vel det som må til er 1. Et speil å skreve over 2. En barberhøvel 3. Og MYE tid (tror han brukte 3 timer på denne delen) So now you know... Jaja, vi har alle hørt om "en kamerat" og "en bekjent av meg" før Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå