DraZeN Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) *slettet* Endret 23. april 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) aaaahhhh så er det du gjør istedenfor å gå på skole? Lurer forresten på hva folk hadde sagt hvis jeg hadde lagt ut et sånt bilde av meg..dobbeltmoral Endret 20. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg stemmer for et slikt bilde av Thea plis. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Fikk lyst å poste bilde av penisen min. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Fikk lyst å poste bilde av penisen min. LOL, ufattelig bra... EDIT: hm, kanskje jeg skal poste noen bilder av meg her, dessverre ikke noen med bar overkropp... Har ikke noe å skryte av uansett så, hehe... Er det greit nok å poste bilder av seg selv som ikke inneholder noen bar overkropp? Fant et bilde av meg fra CeBIT turen i år, blir det nærmeste jeg kommer "bar overkropp" hehe... Jeg var "tett på nett". Å se, jeg har ingen muskler Litt senere på kvelden (ikke for sarte sjeler): skål! Hentet fra denne bilde serien: CeBIT turen. Endret 20. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har nå ingen muskler jeg heller, men bar overkropp bilde kan man da ta! Verdigheten har jeg nokk mistet for lenge siden så. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Fin overkropp Hvem er han i bar overkropp? Fine bilder av deg, utenom do-bildet. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hehe, jeg skrev at det ikke var for sarte sjeler! Han i bar overkorpp er en annen klassen min på NITH som heter Eirik, han er singel Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 så ble d vekket nye og ukjente følelser... Var nok ikke Tor med H han mente gitt. Fjern h'en og du kan være med i gjengen *poste macho-man* s3x0r OG najs musikk, trenger man mer? Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Var nok ikke Tor med H han mente gitt. Fjern h'en og du kan være med i gjengen ..har bare h i nicket mitt fordi d var _SÅ_ tøft... ellers har jeg ikke h s3x0r OG najs musikk, trenger man mer? og nei, man trenger ikke mer.. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Jo man trenger mer! Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jo man trenger mer! hva trenger man da? Lenke til kommentar
zed Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Chempestor tisetass og mazze muzkler!! Edit : Velkommen i klubben, nå kan du være 'the gang' så kan jeg være Cool Endret 21. april 2004 av zed Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) et lite køddebilde av en kompis Har skikkelig lyst til å poste et bilde av han jeg var med kino med.. med åpne kjøttsår osv..det ser skikkelig macho ut..men får ikke lov Endret 21. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 [Har skikkelig lyst til å poste et bilde av han jeg var med kino med.. med åpne kjøttsår osv ..det ser skikkelig macho ut..men får ikke lov øhm... åpne kjøttsår..?? OSV..??? vet nå ikke om d er så stili da... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Mr. barry white him self. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ååååhåhå *digge mannekropper* Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) OT: synes det var så rart at RaZorbLadeKisS bare hadde 23 innlegg, var sikker på at jeg hadde sett nicket og avataren mange ganger før, men fant fort ut grunnen: Mest aktiv i: Søppel445 innlegg i dette forumet ( 77% av dette medlemmets innlegg ) hehe... EDIT: ikke for å glemme darkness| med sine 81 innlegg Mest aktiv i: Søppel1001 innlegg i dette forumet ( 76% av dette medlemmets innlegg ) EDIT2: zed (under): hehe, jo selvfølgelig (er jo mange andre også), tenke jeg skulle gi jente litt oppmerksomhet jeg da.. Endret 21. april 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå