Idah0 Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 (endret) klart det fins fine gutter med hår! jepp.. men e tror de som er litt mer hårete enn andre er redd for å vise det siden de stadig hører; ingen fine gutter med hår-kommerntarer. (selv om det er ironi..) hår er vel mandig! *rrrRRrrRr* Endret 18. april 2004 av Idah0 Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Vokser ikke gress på betong. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ingen som har nevnt noe om botanikk her.. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 18. april 2004 Del Skrevet 18. april 2004 Ingen som har nevnt noe om botanikk her.. ...Selv om det faktisk vokser løvetenner gjennom betong og asfalt , og mose oppe på det... Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 (endret) *slettet* Endret 23. april 2004 av DraZeN Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 19. april 2004 Forfatter Del Skrevet 19. april 2004 heh! veldig, veldig bra... jeg har også sixpack... inni her et sted Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Sånn. Endelig én mann blandt alle fjortisguttene her inne.. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. april 2004 Del Skrevet 19. april 2004 Har et halvveis bar-overkropp bilde av meg. To år gammelt eller noe. Det er komisk dårlig, og bildet er lite! Vet liksom ikke helt om jeg kan legge det ut, samtidig som jeg kan sitte igjen med noe verdighet... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 drazen: yummy! kan jeg få et nr av deg? Alastor: er kompisen din singel? *fnis* Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har et halvveis bar-overkropp bilde av meg. To år gammelt eller noe. Det er komisk dårlig, og bildet er lite! Vet liksom ikke helt om jeg kan legge det ut, samtidig som jeg kan sitte igjen med noe verdighet... satt å tenkte på det samme.. er vel litt greit å komme ut av dette med verdigheten i behold. Thea: aporop på strippepoker.. mamma er lærer på en barneskole.. der hadde elevene i klassen henens starta no nytt.. strippe fotball.. om de ikke scorte.. av med et plagg.. scorte dem kunne de ta et på igjen.. dem går i 4 klasse Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 så har jeg fått enda litt mer hårfobi etter jeg så en naken gutterumpe i går natt..FULL av hår...alle vi jentene ble i hvert fall VELDIG sjokkerte.. fysj! aldri mer se en naken gutterumpe i flombelysning! Ehm, jeg bare tenkte på en ting, hvordan skal egentlig en gutt barbere seg i ræva? Og.. Dersom jeg skal bli med i noen bildeserie her, så må jeg vel kanskje trene litt Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ehm, jeg bare tenkte på en ting, hvordan skal egentlig en gutt barbere seg i ræva? Lat som om du ikke vet det Uansett: Mindre snakk, mer bilder! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Thea: aporop på strippepoker.. mamma er lærer på en barneskole.. der hadde elevene i klassen henens starta no nytt.. strippe fotball.. om de ikke scorte.. av med et plagg.. scorte dem kunne de ta et på igjen.. dem går i 4 klasse fnis! Man starter tidlig vettu Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 http://www.obscure.org/~nosx/mean.jpg Sånn. Endelig én mann blandt alle fjortisguttene her inne.. Kjenner du dette mennesket eller? Og hva er det for en kjedelig muskk han hører på, Bauhaus har ikke akkurat det kraftigste lydbildet jeg har hørt hehe pc^2004: Tipp da, eller prøv Dr3as og c_u_m8: Verdighet, hva er det for noe Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 heh! veldig, veldig bra... jeg har også sixpack... inni her et sted Bare si du har six pack i en veldig fin innpakning. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hvorfor ha sixpack når man kan ha en tønne? Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hvorfor ha sixpack når man kan ha en tønne? Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Og skal man ha macho; Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 sa han det til deg og Thea?!! AÆÆhh *skremt* så ble d vekket nye og ukjente følelser... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå