Gå til innhold

** Machotråden **


Putekos

Anbefalte innlegg

klart det fins fine gutter med hår! jepp.. men e tror de som er litt mer hårete enn andre er redd for å vise det siden de stadig hører; ingen fine gutter med hår-kommerntarer. (selv om det er ironi..)

hår er vel mandig! *rrrRRrrRr* :fun:

Endret av Idah0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har et halvveis bar-overkropp bilde av meg. To år gammelt eller noe. Det er komisk dårlig, og bildet er lite! Vet liksom ikke helt om jeg kan legge det ut, samtidig som jeg kan sitte igjen med noe verdighet...

satt å tenkte på det samme.. er vel litt greit å komme ut av dette med verdigheten i behold.

 

Thea: aporop på strippepoker.. mamma er lærer på en barneskole.. der hadde elevene i klassen henens starta no nytt.. strippe fotball.. om de ikke scorte.. av med et plagg.. scorte dem kunne de ta et på igjen.. dem går i 4 klasse :p

Lenke til kommentar
så har jeg fått enda litt mer hårfobi etter jeg så en naken gutterumpe i går natt..FULL av hår...alle vi jentene ble i hvert fall VELDIG sjokkerte.. fysj! aldri mer se en naken gutterumpe i flombelysning! :thumbdown:

Ehm, jeg bare tenkte på en ting, hvordan skal egentlig en gutt barbere seg i ræva?

 

Og.. Dersom jeg skal bli med i noen bildeserie her, så må jeg vel kanskje trene litt :D

Lenke til kommentar
Thea: aporop på strippepoker.. mamma er lærer på en barneskole.. der hadde elevene i klassen henens starta no nytt.. strippe fotball.. om de ikke scorte.. av med et plagg.. scorte dem kunne de ta et på igjen.. dem går i 4 klasse :p

:yes: fnis! Man starter tidlig vettu :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...