Elyas Machera Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Forresten store muskler? Veldig markerte muskler ja med de er ikke såå store. Snowdog_ er bare sjalu Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Bare tilføyer at han er 193 høy, og over 2 meter med afro Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Woooha me goes macho ninja. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 nice ninja style. Btw du minte meg litt om "raiden" fra mortal kombat med den hatten der. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 nice ninja style. Btw du minte meg litt om "raiden" fra mortal kombat med den hatten der. Hehe. Det er faktisk fiskerhatten min. Må jo bruke litt ninja power når man fighter en 10 kgs laks og da. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 It's Bruce Lee! Heisann, vent nå litt... Bruce Lee vakke araber/perser EDIT: Om vi ser bort ifra de tåpelig store musklene... jeg ser minst to ting som kanskje burde... trimmes. Øyenbryn og selvtillit. Lenke til kommentar
enden Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Rart at gutta har så mye kritikk. Finner ikke noe jentekritikk i babethreaden. Mulig det bare er jeg som ikke er etter skikkelig... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Det er masse kritikk på blur i Babethreaden... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Tror nok du blingser litt, ja.. det er så mye plastikk og airbrushing i babetråden at det er helt ekkelt. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Forresten så var denne tråden så morsom at jeg må komme med bidrag selv, så får RBK bedømme de... hehe Nei, jeg er ikke homo hvis noen lurte... Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Rart at gutta har så mye kritikk. Finner ikke noe jentekritikk i babethreaden. Mulig det bare er jeg som ikke er etter skikkelig... Kan hende det er fordi det er ørten gutter per jente her på forumet. Lenke til kommentar
zed Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 *masse bilder*Nei, jeg er ikke homo hvis noen lurte... Du er homo fordi du poster 'stygge' gutter? *poste macho-girls i babe-tråd* Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 jeg ser minst to ting som kanskje burde... trimmes. Håret og øyenbrynet? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. april 2004 Del Skrevet 17. april 2004 Genialt.... Her sitter jeg å browser gjennom forumet... Så kommer mora mi inn... Skal si hun ble lang i maska da jeg satt der og kikka på gutter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå