Tåkefyrste Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 haha, jeg liker så absolutt ikke tråden her. Men jeg synes ironien i initiativet er minneverdig... stå på (likestilling?) Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Grunnen til at ejg ikke poster hårete menn, er fordi jeg ikke liker så mye hår. Liker ikke sånne jungelbrøltyper. Men så liker jeg heller ikke sånne klissete fløtepuser. Så blir litt vanskelig å finne den perfekte mann...*sukke* Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Endret 9. april 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
jocke Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Her sitter jeg å browser gjennom forumet... Så kommer mora mi inn... Skal si hun ble lang i maska da jeg satt der og kikka på gutter Blir hu noe kortere i maska hvis du ser på damer da? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 /me har faktisk lite hår på kroppen. Har lite hår over alt untatt hodet. :/ me vil ha skjegg bare for å se kordan eg ser ut med den men kan aldri få det siden eg ikke har hår i trynet. :/ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 så har jeg fått enda litt mer hårfobi etter jeg så en naken gutterumpe i går natt..FULL av hår...alle vi jentene ble i hvert fall VELDIG sjokkerte.. fysj! aldri mer se en naken gutterumpe i flombelysning! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Nei, kanskje ikke, men nakne gutterumper er nok finest med lyset avslått... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Nei, kanskje ikke, men nakne gutterumper er nok finest med lyset avslått... Hvor f*** så du en naken gutterompe med flombelysning på? Endret 9. april 2004 av Elyas Machera Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 du måtte spørre... vel, fordi vi spilte klespoker, han tapte og måtte get undressed foran fire jenter med vidåpne øyne... not a pretty sight Lenke til kommentar
enden Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Tenk deg... å føle på en hairy ass da Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 Rive litt av midt i rumpesprekken og se udyret våkne til liv...? Nei takk Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 /me har faktisk lite hår på kroppen. Har lite hår over alt untatt hodet. :/ me vil ha skjegg bare for å se kordan eg ser ut med den men kan aldri få det siden eg ikke har hår i trynet. :/ Du har jo ikke såå mye hår på hodet. For og si det sånn Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 (endret) It's Bruce Lee! Heisann, vent nå litt... Bruce Lee vakke araber/perser EDIT: Om vi ser bort ifra de tåpelig store musklene... jeg ser minst to ting som kanskje burde... trimmes. Endret 11. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 jeg ser minst to ting som kanskje burde... trimmes. Håret og øyenbrynet? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 @haltan!!! Forresten store muskler? Veldig markerte muskler ja med de er ikke såå store. Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 11. april 2004 Forfatter Del Skrevet 11. april 2004 ah han var nam da. men litt for mye muskelmann etter min smak. liker ikke kose med en jernkloss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå