bortevekk Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg syns ikke de gutta som poserer sånn er så veldi sjarmerende jeg Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg syns ikke de gutta som poserer sånn er så veldi sjarmerende jeg Får jeg tjangs på deg eller? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg syns ikke de gutta som poserer sånn er så veldi sjarmerende jeg Får jeg tjangs på deg eller? Ja viss du ikke driver å posere på den måten Jenter skal sjarmeres på andre måter Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg syns ikke de gutta som poserer sånn er så veldi sjarmerende jeg Får jeg tjangs på deg eller? Bad doggy! På plass! Sitt! DEKK! Flink gutt Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 25. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg syns ikke de gutta som poserer sånn er så veldi sjarmerende jeg Tror ikke de guttene der sitt formål er å "sjarmere", akkurat. Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Bruce lee Brandon Lee, son of Bruce lee Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Må si at jeg har mer sansen for Brandon Lee enn for Bruce Lee, men synd at begge to er døde... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Vet ikke om det er meg det er noe galt med, men jeg syns ikke de gutta som poserer sånn er så veldi sjarmerende jeg Tror ikke de guttene der sitt formål er å "sjarmere", akkurat. Nei Nei, men allikavel Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Bruce Lee! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Gutter, dere er mer aktive her enn i machotråden enn i babethreaden! Hva skjer ??? Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 Gutter, dere er mer aktive her enn i machotråden enn i babethreaden! Hva skjer ??? Man må jo prøve noe nytt her i livet Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 25. april 2004 Rapporter Del Skrevet 25. april 2004 sikkert noen som holder på å komme i kontakt med sin femenine side. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 26. april 2004 Rapporter Del Skrevet 26. april 2004 sikkert noen som holder på å komme i kontakt med sin femenine side. Godt mulig. Jeg vurderte selv å kaste inn et bilde siden det ser ut som det er hårløse muskelknuter som er greien her... Så nemlig et flott bilde i Dagbla' Lørdag el Søndag. Det fra VM i bodybuilding. Var en kar der som best kan beskrives med et begrep fra bondeverdenen, namlig fetypen Belgian Blue ellert noe... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Kom over denne godsaken... Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Om det er en godsak kan vel diskuteres Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 HalTan: jeg tror jeg skal begynne å spamme ned babethreaden Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 HalTan: jeg tror jeg skal begynne å spamme ned babethreaden Be my guest. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 HalTan: kutt spammen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 ok, her kommer jeg... enjoy snowdog wannabe vanlig positur Lenke til kommentar
Purify Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) *slettet* (var en tjukk fyr ) Endret 2. mai 2004 av Purify Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå