DraZeN Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Det stemmer..... *Ta hår fra hodet og lime under armene* Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 skremmende ja, hehe gutter skal da ha hår under armene, skal de ikke? eller hva gutter Noe må da man ha, men ikke en bush.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Menn uten hår under armene skremmer meg! skremmende ja, hehe gutter skal da ha hår under armene, skal de ikke? eller hva gutter Skal de også ha hår andre steder? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Skal de også ha hår andre steder? Det er vel så og si frivillig Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Skal de også ha hår andre steder? Det er vel så og si frivillig Menn skall ha hår og muskler samt en mage! Hår og mage gjelder meg da ikke så jævlig med muskler her Barebere seg, nei for mye styr ja. Skjegget må bort da man jobber slik at man representerer bedriften Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Menn skall ha hår og muskler samt en mage! Hår og mage gjelder meg da ikke så jævlig med muskler her Ut med vaskebrett, inn med vaskeball! Endret 23. april 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Ut med vaskebrett, inn med vaskeball! He he he. Tenk på alle de som trener helt villt og følger dieter... Har en på joben som spiser 5 ganger om dagen (lite med mat hvergang) for å holde forbreningen i gang, så har han 1 dag i uken han kan spise hva han vill. Han prater bare om karbohydrater og slikt tull. Stakkars man, har muskler ja, men det er ingen styrke i de muskla gutten blir jo klar bare han løfter noe som ikke er ei vekt Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Sånn. By popular demand, en hårete, umuskuløs mannsperson med pubmuskel: Edit: med nye tatoveringer på begge overarmene, samt dagsfersk navlepiercing som ikke er med i bildet. Endret 23. april 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) For det første: For det andre: Tatoveringen på brystet ser VELDIG skeiv ut. :| Endret 23. april 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Mja, er ikke helt fornøyd med den. Men, den forsvinner nok etterhvert. Edit: her er forøvrig en tatovering som ble tatt på samme studio som den jeg har på brystet. Tok bildet i dag. Endret 23. april 2004 av psilocybe Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 (endret) psilocybe er tynner enn meg tøffe tattiser da Min livrett er mat Endret 23. april 2004 av knutern_ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Mja, er ikke helt fornøyd med den. Men, den forsvinner nok etterhvert. Mhm, var noe som ikke helt stemte med den, ja. Ser for meg sånne åkerringer rundt puppene også. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Ser for meg sånne åkerringer rundt puppene også. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Mhm, var noe som ikke helt stemte med den, ja. Ser for meg sånne åkerringer rundt puppene også. Hehehehehe, livlig fantasi her på forumet Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Ha ha, luddig. Det blir nok til at jeg kapper av spissene, og lager et sånn romersk ett-tall.. eller noe. Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Min livrett er mat At jeg ikke leser mer her i "søppel", er jo et nytt gullkorn hver gang jeg titter innom! Helt overlegent knutern_ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 korfor tenker eg på ørret når eg så psilocybe sitt bilde? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 Etter nicket ditt å bedømme, gleder jeg meg. Edit : Ballemannen mente jeg Magen eller kukken du tenker på? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 korfor tenker eg på ørret når eg så psilocybe sitt bilde? Kanskje du er sulten, og liker ørret til middag? Eller du har sett et fiskeprogram på TV? Eller noen har dasket deg med en ørret på irc nylig? Gudene vet... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. april 2004 Rapporter Del Skrevet 23. april 2004 TROUTMAN! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå