MagE Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 hei, onbord lyden på A7N8X-E DELUXE'et mit har sluttet og virke, det skjedde for 2 dager siden da begynte det og skurre eller knitere en del, men dette forsvant etter en stund, i går virket ikke lyden i det hele tatt,men jeg tenkte at den nok kom igjenn en eller annnen gang, men i dag lager den like mye lyd som en kaktus. så vet noen om hva som er gale? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Lyden er første som forsvinner når jeg overklokker - fikser pci-bussen på 33 MHz, evt. prøv å klokke ned. Alternativt, er det kort på pci-slot1 prøv andre spor. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 har samme hovedkortet men ikke mistet lyden enda. Dog hører jeg i headsettet en knittring hver gang maskinene jobber.... hva er dette for noe støy?? Ikke at det er kjempe høyt og ikke til å leve med men det kan bli irriterende i lengden.. ja jeg har klokket min xp2500 til 3200+ men er dette virkelig årsaken til knittringen? Plugger i bak på hovedkortet og ikke noe ekstra uttak som i front av kabinett o.l. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 har samme hovedkortet men ikke mistet lyden enda. Dog hører jeg i headsettet en knittring hver gang maskinene jobber.... hva er dette for noe støy?? Ikke at det er kjempe høyt og ikke til å leve med men det kan bli irriterende i lengden.. ja jeg har klokket min xp2500 til 3200+ men er dette virkelig årsaken til knittringen? Plugger i bak på hovedkortet og ikke noe ekstra uttak som i front av kabinett o.l. slik er det med dei fleste hk, f.eks. når eg brukte rullehjulet på musen hørte jeg knitring Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Lyden er første som forsvinner når jeg overklokker - fikser pci-bussen på 33 MHz, evt. prøv å klokke ned. Alternativt, er det kort på pci-slot1 prøv andre spor. jeg har ikke overklokket og bruker ONbord lyd så jeg tviler på at det kan hjelpe og klokke ned eller skifte på pci MHz'en Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Bytt ut Soundstorm m. den nye beta driveren..+ den nye nvmixer.. Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Bytt ut Soundstorm m. den nye beta driveren..+ den nye nvmixer.. hvor finner jeg disse? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 9. april 2004 Forfatter Del Skrevet 9. april 2004 jeg har lastet ned dei nyaste driverene, uten resultat, men jeg skal få et lydkort fra en venn som ikke bruker det selv. så snart får jeg lyd igjenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå