Data_nerd Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har nettopp gått til anskaffelse av SC PT men opplever at når jeg skrur på Night vision mode blir grafikken seende ut som jeg har 640 oppløsning. Det ser med andre ord skikkelig gammeldags ut. Jeg kjører spillet i 1024 oppløsning uten problemer med flott grafikk og og flyt så lenge jeg ikke har på Night vision. Jeg har et ATI Radeon 9700 Pro kort med de siste driverne installert. Jeg har også lastet ned patch 1.1 til SC PT uten at det gjorde noe forskjell. Kan noen komme med råd? Er det kortet mitt eller spillet som faktisk er kodet slik? Det er jo frustrerende at denne utgaven av SC faktisk gir meg en dårligere grafikk opplevelse enn den originale SC. Ja..og god påske! Lenke til kommentar
_TT_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Spillet er laget slik. Enkelt og greit. Sort hvitt, skurrete lyd og dårligere grafikk når du skrur den på. Det var da slik i eneren også, bare sjekk. Og patchen er kun til muliplayer delen, så den har ikke noen innvirking på singleplayer... Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Slik er det i virkeligheten også. Nattbriller og kikkerter blir kornete. Lenke til kommentar
Data_nerd Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Jeg mener ikke at jeg reagerer på at nattkikkert visjon vil gjøre ting skurrete og mere kornete...det er en del av effekten. Men mitt ankepunkt er at i tillegg til dette blir grafikken bulkete og på et lavere oppløsnings nivå enn uten nattkikkert visjon. Hos meg er det som om jeg skulle skrudd på 640 oppløsning. Sammenliget med natt kikkert visjon i eneren er dette mye mye dårligere. Er jeg den eneste som har dette problemet? Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Slutt å spill spillet da vel. Hvis det er så fryktelig frustrerende at du måtte dele det med hele forumet. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Slutt å spill spillet da vel. Hvis det er så fryktelig frustrerende at du måtte dele det med hele forumet. My God... Hvis fyren trodde det var en feil hos ham er det jo helt lovlig å spørre på et forum om det? Lenke til kommentar
Data_nerd Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Vel beklager DavidH, jeg glemte at du personlig måtte inn å lese alle innlegg som blir posted i et forum som faktisk er til for å diskutere slikt. Det er selvfølgelig bare å legge seg flat for at jeg tok bort flere sekunder av din dyrebare tid, sekunder du kunne brukt til ting som....vel du har vel ikke mye av et liv annet enn å lese innlegg og irritere deg over dem... Uansett setter jeg pris på de som faktisk svarer noe jeg er sikker på andre gjør også. Husk DavidH: Arguing on the internet is like participating in the special olympics..even if you win you're still retarded! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Fant nå... Endret 9. april 2004 av EDB Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 (endret) Slutt å spill spillet da vel. Hvis det er så fryktelig frustrerende at du måtte dele det med hele forumet. Hallo? Kategorien "Spørsmål og svar" er for spørsmål. Enkelt å greit. Hva er problemet ditt? Blir bare så irritert av det der. Til topic: Hvis det er mulig å ta et screenshot er det kanskje mulig for oss å hjelpe deg mer. Nightvision skal gjøre bildet kornete og stygt. Effekten er laget sånn. Kan hende jeg tar feil... Ikke sikker på hva du mener. pga det er det fint med et bilde. Endret 9. april 2004 av KompleX Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Det er synd og skam, men dette forumet er på vei ned... For 2 år sia var alle greie, men nå er det stort sett bare sutring og klaging... Gi faen i å svare hvis du ikke har noe positivt å si! PS! Ja, jeg vet at jeg ikke fulgte mitt eget råd... Men jeg mener det positivt! Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 14. april 2004 Del Skrevet 14. april 2004 ikke noe gøy med et grinebiter-forum, nei. moralen er som ZkedaR sa: Gi blaffen i å svare med mindre det er noe positivt eller konstruktivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå