annie2 Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Jeg har blitt litt bortskjemt med muligheten for å sende SMS fra web hos Telenor. Nå funderer jeg på å skifte over til Chess, men ser ingenting på deres sider som tilsier at jeg kan logge meg inn og sende SMS fra webben. Haater å skrive SMS fra mobilen... Og hvis PC'n står og går er det jo logisk, ikke sant? Så, er det noen sjanse for at Chess har noe godt gjemt eller begynner med noe lignende det Telenor og Netcom har? Endret 8. april 2004 av annie2 Lenke til kommentar
enden Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 dessverre, chess har ingen sånne muligheter på web. Websidene deres er stort sett for ikke_kunder. For oss eksisterende kunder er det kun litt teknisk info som ligger der... Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 8. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Hørte om Gule Sider og SMS. Kan jeg bruke de og allikevel reservere meg mot å ha mobilnummeret tilgjengelig på nettet? Jeg KAN bruke laptopen for å sende mail fra mobilen, men det er innmari fiklete... Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 8. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Jeg prøvde SMS hos Gule Sider. Viser seg at de kommer fram FRA 2007, og mitt mobilnummer blir ikke oppgitt i det hele tatt. Det er en signatur med dette formatet: Mvh Forbokstav-fornavn. Etternavn Deretter en liten reklame om kart på SMS. Brukbar om jeg legger ved mobilnummeret mitt i teksten, med andre ord. Men de tillater bare 100 tegn per melding Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Du kan jo prøve å laste ned easySMS fra easysms.no da sender du sms rett fra pcen. Lenke til kommentar
sirpetterjones Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 evt freesms.no er veldig bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå