RolfOve Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Hjelp. Jeg har ikke noe mat i leiligheten. Er vanlige søndagsåpne butikker åpne i dag? Hva med burger king og mcdonalds? Lenke til kommentar
Asbjørn T. Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Vet at McDonalds har åpent idag.... og i hele påsken.... bare at e har flyttet litt på når de åpner.... de åpner sånn ca. 10,11 og 12... er iallfall slik her i stavanger. Lenke til kommentar
kag Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Jeg innbiller meg at brustadbuer har åpent i dag. Bunnpris Kongensgate i trondheim har i hvert fall - aldri - stengt. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Jeg innbiller meg at brustadbuer har åpent i dag.Bunnpris Kongensgate i trondheim har i hvert fall - aldri - stengt. ikke den på hundhammeren eller Lenke til kommentar
Togo Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Enn på hamar, er det noe her? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 8. april 2004 Rapporter Del Skrevet 8. april 2004 Ugg.. Jeg skulle ut å kjøpe meg noe digg istad, så jeg brant bort på Rema'n. Stengt. (glemte at det var "torsdag") Så dro jeg til Esso, og der tok jeg med noe godt og greier bort til disken..Så hadde jeg glemt lommeboka hjemme... Fikk hvertfal litt mosjon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå