Gå til innhold

Støysvakhet og Pris

Rafael

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på to ting:

1. Hvilken produsent lager kortene som er mest støysvake? Jeg mener: som bråker minst.

2. Hvorfor er Gainward nVidia GeForce FX5900 billigere enn FX5900XT av samme merke? Er det ikke slik at XT-kortene er dårligere enn uten-XT?

Håper jeg får svar :)

Takk,

- Rafael

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Jeg lurer på to ting:

1. Hvilken produsent lager kortene som er mest støysvake? Jeg mener: som bråker minst.

2. Hvorfor er Gainward nVidia GeForce FX5900 billigere enn FX5900XT av samme merke? Er det ikke slik at XT-kortene er dårligere enn uten-XT?

Håper jeg får svar :)

Takk,

- Rafael

1. Det er umulig å si, alle produsentene kan lage skjermkort som er av null vifter og derfor ingenting bråk.

2. XT kortene i Geforce serien er billigutgaver som ikke yter like godt som de som ikke er XT.

Lenke til kommentar
Gjest bruker-45896

det med XT-kortene har vel noe å si med hvor du sammenligner priser... noen ganger kan man kjøpe Nvidia XT-kort dyrere enn "vanlig" (altså uten Ultra,Pro osv.) på forskjellige butikker... Hvis du skjønner?

Lenke til kommentar

Vel, komplett gjør mye rart. En P4 3,06 Ghz PC533 er dyrere enn en P4 3ghz Pc800 på komplett. Dette er jo litt teit da ;)

Så, hvis du skal kjøpe, så ikke kjøp-xt modellen. Bare inse at det er komplett som er litt ute på bærtur nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...