J0ppe Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hei! Mitt AN7 kort har virket helt topp helt til i går når jeg oppdaget en rar lyd fra pcen. Har hørt denne lyden når jeg slår på pcen men den går bort etter litt, men denne gangen var den konstant. Bøyde meg ned og så at hk vifta gikk kjempe treigt. På vifte måler programmet var den helt nede i 108 rpm og noen ganger går den litt raskere, men det er fortsat en rar lyd der. Har sjekket om det lå noe oppe i vifta som blokkerte den, men det var det ikke. Jeg kjøpte det en måned etter jul. Så jeg må vel kunne sende det inn å få nytt på garantien? PS. Pcen virker helt fint, har merket at den klokker litt dårligere. Vifta sitter jo der av en grunn, så det er vel bare et spørsmål om tid. Hovedkortet er kjøpt hos komplett. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jo du skulle nok fått bytt det. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Noen som har hatt et liknende problem med sitt AN7? En venn av meg har også hatt problemer med vifta si på samme HK. Lenke til kommentar
master_noob Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg har også AN7 med en xp2500+ cpu og thermaltake silent boost vifte. Merkelige metalliske lyder kommer av og til, men forsvinner raskt! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Abit har problemer med viftene sine, skjønner ikke hvorfor de på død og liv skal ha vifter på NB kjøleren.... Send en mail til komplett og spørr om de har en ekstra vifte til deg. Evt Abit også, men der tar det noen uker Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg har problermer med NB Vifta på AN7 jeg også. Noen rare lyder ved oppstart men de forsvinner etter en kort stund. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Jeg har også AN7 med en xp2500+ cpu og thermaltake silent boost vifte. Merkelige metalliske lyder kommer av og til, men forsvinner raskt! Den forsvant raskt på starten med meg og men nå vil det så vitt gå rundt. 108 rpm.. Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Noen som vet hvilken vifte jeg kan bytte til? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Skru av den stygge vifta, er vel ikke noe poeng med en vifte på hk så lenge du har kjøler på brikkesettet? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 du kan jo prøve og smøre viften med en tynn olje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå