hobby610 Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hei, jeg har fått problem med å åpne gjenstand sidene på QXL Alt virker ok på hoved side/og div.andre sider ,men når jeg skal inn på en enkel side (parabolutstyr/eller lignende )) så får jeg opp vanlig QLX logoer øverst på siden mens resten er BLANK.(med fullført nederst) Alt virket ok for ca. en uke siden,tok en del "live" oppdateringer på XP,kan dette være problemet.?? MVH hobby610 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 QXL har hatt en del problemer med nettet sitt i siste dagene.... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Har også slitt med QXL i det siste, når jeg skriver spm så får jeg ikke se de om jeg lukker siden og går innpå igjen. Jeg må altså skrive ett til spm for å se de andre som er skrevet fra før. Lenke til kommentar
hobby610 Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Takker for svarene. Jeg fant til slutt ut, att feilen var i programmet ZONE ALARM (brannmur)som jeg bruker,slo den av, og da gikk jeg rett inn MVH hobby610 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå