Zyrex_ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hvilken mus? Den skal være optisk og trådløs, og den må selges inne på TG Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Intelli Explorer 4.0 om det er mulig. Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Du kan komme bort hit å kjøpe min Mx700 neida tror intelli explorer 4.0 er ett godt valg. Ihvertfall det jeg har kjøpt meg synd den var ødelagt ved levering Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Intelli Explorer 4.0 om det er mulig. Trådløs? Lenke til kommentar
t0bben Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Intelli Explorer 4.0 om det er mulig. Trådløs? For all del ikke kjøp tråløs. I alle fall ikke viss du spiller... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 MX900 er helt genial og funker fint til spill. De som sier noe annet har ikke prøvd den. Vet ikke om de har den på TG da. Lenke til kommentar
CyprieN Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 for all del ikke kjøp trådløs vis du spiller.. de reagerer saktere etter hvert på grunn av batteriet og når du spiller tømmes det fort... kjøp heller MX510 eller intel 4.0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 for all del ikke kjøp trådløs vis du spiller.. de reagerer saktere etter hvert på grunn av batteriet og når du spiller tømmes det fort... kjøp heller MX510 eller intel 4.0 jeg har trådløs og optisk mus og spiller mye. jeg har ikke hatt noen roblemer med dårlig kontakt, når det begynner å bli litt dårlig batteri bare lader jeg den op mens jeg bruker den, SÅ DET SÅ! Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 10. april 2004 Del Skrevet 10. april 2004 Kjøp MX510 vist du spiller mye. Den er laget for spill og som sagt så er det ikke lurt å kjøpe trådløs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå