Sunni Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Noen ganger piper den.Andre ganger prøver den å laste Bios,men med en gang så slaper den av.Andre ganger så kommer jeg tilat den skal laste Win.Xp,men får en beskjed om å starte i sikkerhetsmodus etc.Ingen av disse valgmulighetene funker. I bios står Cpu tempraturen på 62 grader.Får heller ikke innstallert windows på nytt.Jeg har ikke modda og pc er relativ ny. Har Asus 7..Deluxe Amd 2500 Baraton. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 prøvd å clere cosmos?? ellers trur jeg du bør sende det inn til buttiken du kjøpte av Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Hva skal jeg sende inn til leveandøren? Lenke til kommentar
Rocambole Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hør på pipene som kommer, og sjekk med produsenten hva den pipe-koden betyr. Normalt så vil pipene være en kode som sier fra hva som er galt. lang-kort-lang betyr en ting og lang-lang-lang-kort noe annet Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Hva skal jeg sende inn til leveandøren? hk,men har du prøvd med en annen harddisk? Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Nei,jeg skal prøve når jeg får tak i en..Takk for svar. Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 15. april 2004 Forfatter Del Skrevet 15. april 2004 Det var Cpuen som takket for seg.har satt i en ny og livet er herlig igjen. Takk for hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå