skarsk Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Canon 300D dSLR har kommet i svart utførelse. Nyheten er hentet fra dpreview: http://url.akam.no/?707 Lenke til kommentar
CoSSieboy Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er ikke 100% sikkert at den kommer til Europa da. Lenke til kommentar
tovito Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Knall! Den ser mye mer proff ut i sort utførelse! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 9. april 2004 Del Skrevet 9. april 2004 Ser litt mer ut som ekte speilrefleks, og litt mindre som plastleketøy Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Syns den ser gammeldags og traust ut. Nesten all moderne forbrukerelektronikk kommer jo i sølvfarge nå, fra PC'er og stereoanlegg til Playstation. Er det noe som de virkelig skulle fått gjort noe med, så er det den utrolig stygge gråfargen på de dyre L-objektivene. De ser så 80-talls PC ut... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 Ser litt mer ut som ekte speilrefleks, og litt mindre som plastleketøy agreed! Sølv farge kan ofte se plast/billig/dårlig kvalitet ut. Men ikke alltid, men igjen med 300D så er dette tilfelet Lenke til kommentar
CoSSieboy Skrevet 13. april 2004 Del Skrevet 13. april 2004 (endret) Synes sølv er pent jeg,det sorte blir litt tamt i lengden. En kamerat av meg har 10D og synes 300D er penere og lettere.Han skal gå over til 300d,han synes 10D`n blir for tung også trenger han ikke de ekstra innstillingene. Endret 13. april 2004 av CoSSieboy Lenke til kommentar
Zakarum Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Syns at den så litt halvveis ut i "grå" eller hva jeg skal kalle den, men har sett en litt stiligere farge;) helt svart: http://www.slrclub.com/bbs/view.php?id=can...sc=asc&no=72342 Er vel litt mye styr å lage til det der, og litt risikabelt, men måå du ha et svart kamera, ville jeg heller gjort det slik;) liker resultatet på den der Lenke til kommentar
Åkken Bom Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Det var da som bare f... Også jeg som kjøpte den grå utgaven da. Alle vet jo at sorte kamera tar mye bedre bilder enn grå kamera. Akkurat som at røde biler går mye fortere enn blå. Lenke til kommentar
Miniguru Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det var da som bare f... Også jeg som kjøpte den grå utgaven da. Alle vet jo at sorte kamera tar mye bedre bilder enn grå kamera. Akkurat som at røde biler går mye fortere enn blå. Lenke til kommentar
terte Skrevet 30. mai 2004 Del Skrevet 30. mai 2004 Det var da som bare f... Også jeg som kjøpte den grå utgaven da. Alle vet jo at sorte kamera tar mye bedre bilder enn grå kamera. Akkurat som at røde biler går mye fortere enn blå. det er vel et poeng at svart reflekterer mindre i f.eks. øyne enn en lys kamerafarge da Lenke til kommentar
terjed Skrevet 31. mai 2004 Del Skrevet 31. mai 2004 Men svart blir jo også uutholdelig varmt i solsteken (om man lar det ligge der), noe som lettere kan ødelegge kameraets elektronikk... Lenke til kommentar
vvizard Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nå skal det vel nevnes at det som hovedsaklig gjør at 300D føles billig, ikke er fargen, men materialet. Selv om den får samme farge som 10D og resten av "gutta", så lyser det fortsatt langt høyere "kvalitet" av gummigrepet til storebror 10D, enn av plastikken til 300D. Men som nevnt, det er jaggu ikke utseendet som tar bildene Jeg er mer spent på hva Canon finner på under årets Photokina-messe, enn hvilke fargevalg vi kan få de eksisterende modellene i Neste blir vel butikker som spesialiserer seg på "casemods" til DSLR's Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kanskje Neon-lys i 300D ville bidratt til å fjerne litt røde øyne ? Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Det var da som bare f... Også jeg som kjøpte den grå utgaven da. Alle vet jo at sorte kamera tar mye bedre bilder enn grå kamera. Akkurat som at røde biler går mye fortere enn blå.... ...., men de oransje kjører aller raskest da Synd for deg at du kjøpte det grå , men hadde du venta på det svarte hadde det sikkert kommet et grønt et som tar "enda" bedre bilder Endret 4. juni 2004 av TheDarkListener Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå