Sunni Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Jeg spiller Railwood Tycon og klarer ikke å host.Jeg har 704/128.De klarer ikke å se meg når jeg hoster.Noen som vet noe.(Jeg har disabla brannmuren min i Xp-Pro.Har også Norton Antivirus som jeg også har disabla.Sitter bak en router som også har brannmur som jeg har åpna. Lenke til kommentar
Insanity Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) Det er nok ikke hastigheten det er noe galt med. Dobbelsjekk brannmuren osv... Endret 8. april 2004 av Insanity Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Hvilken brannmur sikter du til? Lenke til kommentar
nåvi Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 Er nok routeren som lager problemer. NAT, brannmur etc lager mye problemer for spill desverre Lenke til kommentar
Sunni Skrevet 8. april 2004 Forfatter Del Skrevet 8. april 2004 Er nok routeren som lager problemer. NAT, brannmur etc lager mye problemer for spill desverre Har en D-link 804v.Mener å ha satt den pip åpen,men jeg er ingen ekspert.Er det noen protocol eller noe jeg mangler.Et eller anna..Noen innstillinger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå