Gå til innhold

PCèn min restarter når jeg spiller!

Anbefalte innlegg

Jeg går inn i Windows (u-klokka) men jada, det går helt praktfult!

Men så kjører jeg

3Dmark - restart.

kjører AA - restarter,

kjører Joint Ops - restarter...

Problemet ligger i at jeg kjører (dere for unnskylde for ordet nå) "krevenes"

spill, tester, så restarter den, noen som har et forslag...

Skjekk Hardwear...

Men dem spilla skal lett gå på maskinen min...Mange andre som har dårligere system, går det på...så.?

Endret av Stian_A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du skriver nå litt "vanskelig", men jeg skjønner nå hva du mener. Jeg hadde også slike problemer, og etter mye om og men fant jeg ut at minnebrikkene mine ikke likte hverandre under kraftig bruk av maskinen, som f.eks. under spilling. Memtest var ikke "hard nok" til å se problemet, men har du 2 minnebrikker, så prøv å ta ut den ene og se om det bedrer seg.

Lenke til kommentar
Du skriver nå litt "vanskelig", men jeg skjønner nå hva du mener. Jeg hadde også slike problemer, og etter mye om og men fant jeg ut at minnebrikkene mine ikke likte hverandre under kraftig bruk av maskinen, som f.eks. under spilling. Memtest var ikke "hard nok" til å se problemet, men har du 2 minnebrikker, så prøv å ta ut den ene og se om det bedrer seg.

hehe, akkuratt, jeg satt akkuratt inn to minnebrikker, men jeg tror ikke skal være feilen...tipper feilen er skjermkort drivrer...Jeg kjører Windows 2000 nå, men før så kjørte jeg XP, jeg har aoutomatisk tatt skjermdriverne for XP, istede for 2000 :blush:

Jeg burde vist bedre :(

-takk for svar!

...unnskylder den dårlige skrivinga..

-Stian_A

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...