scoot Skrevet 8. april 2004 Del Skrevet 8. april 2004 (endret) HAr et SB 4.1 Men nå SKAL det byttes.. Men hva skal jeg kjøpe ? Vil ikke betale så altfor mye.. Kriterier: * Bedre en det jeg har * Fin/Bra Lyd og Bass! Ellers er det ikke mer Endret 8. april 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 11. april 2004 Del Skrevet 11. april 2004 Hva med Sound Blaster Audiogy II ? Om du vil ha enda billigere, kan du velge Sound Blaster Live 5.1. Det er den forrige modellen. Sound Blaster leverer billige og brae varer, så jeg tror ikke du blir skuffet 8om du har skikkelige høytalere). Lenke til kommentar
jre Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har Sound blaster Audigy 2 zs platinum pro. Det er utroli bra, men ganske dyrt... ca 2000kr.... Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Ingen vits med et så sykt lydkort om du ikke har matchende høytalere... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Jeg har et Audigy2 kort. Dette koster fra 700 kroner bulk, og lyden er for å si det mildt utrolig. I alle fall sammenlignet med det integrerte på mitt forrige hovedkort, ASUS A7V333... Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 12. april 2004 Del Skrevet 12. april 2004 Kjøpte meg et Audigy 2 ZS kort, det var sinnsvak forskjell fra innebygd på mitt Abit AI7 kort ihvertfall... Jeg hadde valgt Audigy2 eller Audigy 2 ZS..lavt cpu forbruk har de også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå